Здравейте, колата е тази от подписа, 2008г, на 47000 км. От скоро започна да се тресе при ускорение над 70 км/ч на всички предавки.При отнемане на газта и пускане по инерция тресенето спираше. Колкото повече карах повече тресеше дори и започнах да чувам хрущене. Отначало помислих,че щото са ми се отлепили баланси тресенето е от колелетата,но след като балансирах проблема остана. Започнах да чета форуми за Фиат,особенно руския на Браво2 та там колегите пищят от проблема още като са на по 15/17000км. Търсят проблема в тампони ,свещи, гориво,маховици и най накрая във вътрешните карета и черупката. На канал разтресох предна дясна полуоска и наистина имаше едно притракване. Намерих свестен сервиз и за половин ден ми смениха трипода и черупката като натъпкаха и от дясно и от ляво с много качествена грес. Проблема изчезна платих си 680 лв и си се прибрах. Чак като се прибрах прочетох в същия руски форум за Браво2,съвет..."свали маншоните,притегни и напълни с качестрена срес -Кастрол AS3- имах същия проблем и така си помогнах вече 128 км." Сега се чудя тия 680лв напразно ли ги дадох и..как да разбера дали в частите които ми върнаха подменени е имало проблем?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Напразно ли дадох 700лв за ремонт на Браво2.
Collapse
X
-
Едно каре с черупката е 150лв. Труд не повече от 50 лв. Около 1 час.
Аз минах с каре за 30лв. и черупка от старото Браво , което заедно с неговото каре е 50лв.
Въпреки че на турбото скоростната кутия май е друга и съответно чашката вероятно е друга, но не виждам как ще струва повече от 200лв. с труд 250.
Поинтересувай се , защото моята е 90к.с. и може да те обърквам.
При мен си личеше доста демиджа. Едното лагерче беше изпаднало и иглите бяха навсякъде, а за чашката какви язви имаше да не говорим. Вероятно и и лявото е за смяна, но засега си карам така.
Хубаво е да се сменят и маншоните.Последна редакция от stanleyhacker; 08.12.2016, 15:44.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоНов полски трипод с чаша е 400 лв с отсъпката.
Който го смени за час личто ще му целуна обувките.
http://www.ebay.com/itm/drive-shaft-...-/121968133328
Е малко се помотавахме. По принцип можеше и по-бързо.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
И при моето браво има едно леко преиграване в оборотите 1800-2000/35 км/ч при 2-ра предавка. Едното (дясното) вътрешно каре е сменяно. Там нещата бяха кофти - вибрации, шум. След смяната му, обаче, остана това преиграване, което ме дразни. Карах го по майстори, но никой не му се занимава, то нали трябва да знаеш за какво става въпрос "Карай го, то ще си покаже" и аз го карам. Дали става въпрос за чашката на смененото каре, дали за другото?FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Tempras написа: Преглед на мнениетоПолуоската от линка най-верятно е рециклаж.
Item condition:NewFIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Flow написа: Преглед на мнениетоИ при моето браво има едно леко преиграване в оборотите 1800-2000/35 км/ч при 2-ра предавка. Едното (дясното) вътрешно каре е сменяно. Там нещата бяха кофти - вибрации, шум. След смяната му, обаче, остана това преиграване, което ме дразни. Карах го по майстори, но никой не му се занимава, то нали трябва да знаеш за какво става въпрос "Карай го, то ще си покаже" и аз го карам. Дали става въпрос за чашката на смененото каре, дали за другото?
Едва след това бих ги послушал и не бих се занимавал с дребни дразнители на кола на тези години.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
stanleyhacker написа: Преглед на мнениетоАко питаш дали е от карета, можеш да вдигнеш колата и да търсиш луфтове във всяко едно.
Едва след това бих ги послушал и не бих се занимавал с дребни дразнители на кола на тези години.
Предстои ми вдигане на подемник за да проверя, най-накрая, нивото на маслото в скоростната кутия. Ще комбинирам двете проверки.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар