Колеги бихте ли дали идея дали е каре или лагер на главина .Пред историята скочих в прокопан не обозначен канал на някакъв си чичка който си прокопал канал да си свърши човека работа през улицата и изкривих предна лява джанта смених я минах и двете гуми на реглаж но като карам и на волана се усеща като чели е квадратен лагера чува се туп-туп .Молба та ми е да ме насочите лагер или каре защото трима майстори три мнения да не си играя грешка проба че са скъпи като части .Луфт като се гумата с джантата клати няма колко но с по голяма скорост толкова се усилва и усеща и на волана този шум и вибрация. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
СЪВЕТ И ПОМОЩ ЗА ФИАТ ИДЕА
Collapse
X
-
Вчера си правих опит вдигнах я на крикове отпред запалих и я включих на скорост и не се чуваше туп-туп и на волана не се усещаше но след това я пробвах на пътя същото като се уверихме че е от страната на водача бяхме заедно с един колега то и джантата от там беше крива а влизането в изкопчето беше с малка скорост окол20-30км то беше точно като завиваш към уличката началото на 3-4м не очаквах с толкова малка скорост толкова проблемиTSOLOV
Коментар
-
аз съм ти писал какво е и то не случайно ти пиша,а именно защото съм се сблъсквал с такъв проблем.главината не е скъпа,но лошото е ,че и лагера трябва да смениш.като за начало трябва да се увериш дали е крива главината,но това за съжаление става с индикаторен часовник,на око -трудно се вижда.ако главината се е укривила,то диска понеже ляга на нея и той започва да бие и именно това туп-туп е удара на диска в накладките при въртенето,като при по-голяма скорост отшумяваПоследна редакция от ivel; 17.11.2016, 07:50.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар