Става дума за обезвдушаване на спирачки . Колата е Пунто 1 (55 коня) с присадени задни и предни дискови спирачки от Пунто GT + помпата. Въпроса ми е следния има ли някаква тънкост при обезвъдушаване на задните апарати ? Всичко пасна по системата и усещам големия ход на по голямата помпа. Но при задна лява хода след напомпване и втърдяване , хода на педала е много малак... (докато изцвърка течност) Помпане до безкрай или ? Нещо да няма което пропускам. Аз нямам АБС ! Но чета за някви особености при АBS и задни апарати и дори палене на мотора при други марки коли ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обезвдушаване на спирачки Пунто 1 ( GT )
Collapse
X
-
За кола без АБС: колата върху гумите (заради кантара). Започваш от задно ляво, после предно дяно, задно дясно и завършваш с предно ляво (най-близкото до помпата) колело. Може и първо задните, после предните, като пак завършваш с колелото, най-близо до спирачната помпа (аз лично бих го направил на кръст). Прави се на загасена кола. При АБС е по-различно и е най-добре там да се спази реда, описан в сервизното ръководство за да се обезвъздуши и АБС помпата."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
-
Ако си с абс извади бушона му. Не е лоша да кажеш каква е спирачната система. Има няколко варианта. Развиваш капачката на казанчето. Най лесно е с медицинска система. Потърси клипчета има болКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар