Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Втъврдяване педала на спирачките

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    провери си мазане има ли добро горе в главата,мотора вдига ли добро налягане на маслото,лампата за маслото работи ли?не случайно питам за тези неща.

    Коментар


      #17
      ivel написа:
      провери си мазане има ли добро горе в главата,мотора вдига ли добро налягане на маслото,лампата за маслото работи ли?не случайно питам за тези неща.
      масло има ниво. Лампата работи, ноне свети. Предполага се че има налягане там... какво е общото?
      Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

      Коментар


        #18
        общото е да спреш незабавно да я караш тази кола.тя не вдига налягане на маслото до горе ,съответно няма добро мазане вакуум помпата ,съответно и няма подналягане.като за начало те съветвам да измериш налягането на маслото с механичен манометър,защото познай какво се случва с мазането на турбото ако съм прав.после ще коментираме всичко това,което ти писах.

        Коментар


          #19
          ivel написа:
          общото е да спреш незабавно да я караш тази кола.тя не вдига налягане на маслото до горе ,съответно няма добро мазане вакуум помпата ,съответно и няма подналягане.като за начало те съветвам да измериш налягането на маслото с механичен манометър,защото познай какво се случва с мазането на турбото ако съм прав.после ще коментираме всичко това,което ти писах.
          как да го измеря налягането на маслото? Къде по-точно?И от какво реши че не маже горе след като колата по никакъв начин не показва проблем с маслото? Нито лампа свети нито нищо?
          Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

          Коментар


            #20
            тава всичко-от опит,а и от логика,ама е дълго за обяснение

            Коментар


              #21
              На датчика за налягане. Развива се и на негово място се завива манометъра със съответния по резба накрайник. Има мотори, които имат отвор, закрит с пробка, около мястоот, където излиза маслената магистрала за мазане на турбото. Идеята е точно да мериш преди компресора. Но това го има обикновено при по-тежки машини. При колите е екзотика.

              Коментар


                #22
                Flow написа:
                Мерил съм вакуума и на двете помпи на двете коли. Вакумът трябва да бъде колкото пише в документацията на колата. При мен беше по спомен (-) 0,95 bar, нещо мн. близо до -1 bar. Вързваш манометър, най-добре с обхват от 0 до (-)1 bar за да се отчете по-точно, директно към помпата. Понеже така системата е много малка, вакумът се установява веднага. Помпата си има регулатор, така че няма страшно да и стане нещо. Относно това колко трябва да се задържа - вакуумът е по страшен от налягането и мн. трудно се задържа, затова всички маркучи, шлаухи и връзки, възвратни клапани, клапаните на серво-усилвателя трябва да са ОК. Трябва след като оставиш колата вечерта, сутринта като натиснеш педала (без да си запалил мотора) трябва да го чувстваш мек.
                Колеги имам промяна в нещата. Вече педала втърдява след изгасяне на колата, следователно губи вакуум от някъде (предполагам и преди се е случвало това, но при изолирани случай и при движение). Дадоха ми идея за някакво клапанче на вакуума... Някой има ли предположения?
                Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

                Коментар


                  #23
                  lapd87 написа:
                  Flow написа:
                  ......., затова всички маркучи, шлаухи и връзки, възвратни клапани, клапаните на серво-усилвателя трябва да са ОК.
                  Колеги имам промяна в нещата. Вече педала втърдява след изгасяне на колата, следователно губи вакуум от някъде (предполагам и преди се е случвало това, но при изолирани случай и при движение). Дадоха ми идея за някакво клапанче на вакуума... Някой има ли предположения?
                  Добре де, провери ли връзките по вакуум системата? Доколкото съм се ровил по тази система на мареята, клапани има на отклонението от централаната магистрала към управлението на EGR (тройника) и на входа на сервоусилвателя. Другите клапани са в самия сервоусилвател, но първо трябва да се изключат пропуските по външните връзки.
                  FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                  Коментар


                    #24
                    така. проблемът се оказа сервото. явно е имало малка дупка в мембраната. след смяна всичко е супер.
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

                    Коментар

                    Working...
                    X