Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ педалът на спирачките става твърд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ педалът на спирачките става твърд

    Колеги моля за помощ.когато запаля колата на студен мотор педалът на спирачките като го натисна един,два пъти и става твърд и колата много трудно спира.когато загрее двигателя при първите натискания на спирачката няма проблем колата спира,даже кове,но при напомпване на няколко пъти отново става твърд и едвам спира.Смених серво апарата и разлика няма.колата е фиат браво 1.4 12v без абс.

    #2
    А тръбата от сервото до всмукателния колектор как е? Може да има дупка или да изпуска снадката на сервото.
    1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
    2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

    Коментар


      #3
      Тръбата не изпуска, проверил съм я. Единственото което ме навежда на мисълта е че имам две леко износени гърбици на разпределителният вал, но незнам дали те могат да имат нещо общо. От тях да се получава по малко налягане в колектора.

      Коментар


        #4
        Като взех колата, всичките гърбици бяха износени по 1мм че и нагоре, така че абсурд да е от там. Смени си маркучите може да имаш запушване някъде, те поне са евтини.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          Re: Помощ педалът на спирачките става твърд

          evin написа:
          Колеги моля за помощ.когато запаля колата на студен мотор педалът на спирачките като го натисна един,два пъти и става твърд и колата много трудно спира.когато загрее двигателя при първите натискания на спирачката няма проблем колата спира,даже кове,но при напомпване на няколко пъти отново става твърд и едвам спира.Смених серво апарата и разлика няма.колата е фиат браво 1.4 12v без абс.
          Имал съм проблем със спирачната система и то подобен, но и не съвсем - при градско каране при няколко пъти леко натискане на спирачния педала, той постепенно се вдигаше нагоре, ставаше твърд, но за разлика от твоя случай, моите предни спирачки много спираха - задържаха:D .Проблемът беше в серво-усилвателят. Клапанът за вакуум не работеше както трябва. Като ритнеш по-рязко педала, нещата си идваха на място, но до следващото леко натискане - няколко пъти. Трябва да отбележа веднага, че при мен става въпрос за дизелов мотор с вакуум помпа. Няколко месеца ходих по мъките, защото от сервизи и майстори помощ не видях - но в момента спирачките ми са ОК. 1) Провери добре връзките до сервоусилвателя.2) Смененият сервоусилвател нов ли е или втора употреба? И при нов и при втора употреба е възможно да не се пасва със спирачната помпа. Има един палец в сервото, който трябва да се пасне с помпата (навива, развива-но до оборот) за да се донастрои хода на помпата, поне при мен беше така.Затова, знам го със сигурност, при мерцедес се продава куплиран спирачен агрегат (спирачна помпа + серво-усилвател)3)Нормално е при няколко последователни бързи натискания на спирачния педал, той да се втвърдява - губи се вакуума.
          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

          Коментар

          Working...
          X