И това направихме. Как да проверя вътрешните карета?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тресене при 30км/ч - крома 2006 дизел
Collapse
X
-
https://www.youtube.com/watch?v=BC5NOoznHXw
Общо взето вдигаш на крик, подпираш, навиваш пълен за да имаш достъп, протягаш се и хващаш вътрешното каре с едната ръка, а с другата ръка, въртиш леко гумата напред-назад.
Ако има луфт ще го усетиш пипайки карето, освен това се и чува почукването при движението напред-назад на гумата, както е на клипа. Ако луфта е съвсем ситен, не може да е причина за вибрация.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Днес я качихме на подемник и я пробвахме при 40-50 км/ч и си тресеше, майстора /приятел ми е/ извика още един за консултация и откриха, че гумата на балансьора на дясната полуоска е скъсана и го премахнаха, сега съм без баланьсор и тресенето доста намаля, е не е идеално т.к. полуоската остана небалансирана. Преди имаше едно леко ритмично глухо тупане, е сега го няма, май че открихме ключа от бараката. Ако има друго развитие ще пиша допълнително.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Здравейте, при мен го има това тресене, сменяха ми карета и триподи (или както се казват там), и на двете полуоски , за около 200 км тресенето изчезна, но след това ми излезна дясната полуоска та се наложи да ме прибират с платформа. та въпроса ми е сега мисля да сменя цялата дясна полуоска , гледам че новите са с различна дължина 969 , 988 мм някой знае ли точно каква да се поръча, защото "майсторите" не знаят. колата е автоматик ако е от значение
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар