Здравейте!При движение със скорост около 30км/ч се усеща едно тръскане /люлеене/ нещо от сорта когато не са ти балансирани колелата.Скоро смених предните гуми и ми направиха балас на четирите колела, но проблема остана..Най-много се усеща когато от мяспо започне да набира.Пробвах да тръгна по наклон без газ /по инерция/ при достигане на въпросните км/ч няше такова тресене или поне беше много малко.Та... на какво би могло да се дължи това?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тресене при 30км/ч - крома 2006 дизел
Collapse
X
-
Хубаво е да се разглобят вътрешните карета и да се огледат чашите- ако нямат видими каналчета от триподите може да минеш само с 2 нови трипода - цена около 100-тина лв за 2-та. Ако обаче имаш износване по чашите трябва да търсиш и чаши нови, с рециклирането доколкото чета мнения много рядко им се получава.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Сменяш и двете, по възможност минаваш от чаша с трипод на варианта с консервата. Имаше такива полуоски в раздел продава. Монтираш такива и забравяш за драмата.
пп За съжаление много рядко се минава само с триподи.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
pi4_s_bravo написа: Преглед на мнениетоТриподите по принцип са плаващи и ако има износване то е в едно положение ,най-често работното. В момента в който се вдигне на крик и колелата увиснат ,триподите отиват в друго положение и там вече луфт няма.Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.
Коментар
-
Да не отварям нова тема ще питам тук. След сняната на гумите с чисто нови летни се появи едно тресене когато карам с 40-70 км/ч. Набедих новите гуми и 2 пъти ходих на баланс, пак същата история, смених гумите с комплекта на Пунтото и ефекта е същия, като при Пунтото нямаше такива вибрации. Започнах да търся в окачването някакви проблеми и намерихме само много малък луфт в ляв външен накряйник. Преди малко се върнах от сервиз за да ми направят диагностика от какво може да е и момчето не намери причина в окачването, всичко си беше както установихме преди това. В карайна сметка каза че може да е от вътрешно кара на някоя от полуоските, но за момента неможе да се хване точно коя, каза "карай така докато се засили и си покаже кое е точно". Какво мислите вие?FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Защо не провериш дали джантите прилепват плътно ? Имах подобен случай със парче залепнало отвътре на джантата и човека искаше да продава колата заради мистерията ....koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар