Нз. Аз съм сменял на 3броя браво 1брава и едно купе.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изпуснал амортисьор ?
Collapse
X
-
Не казвам, че не е възможно и аз съм сменял, но понякога се явяват много неудачи, най-вече заварения от ръжда болт. А при смяната правите ли някаква подготовка за следващата смяна, в смисъл гресиране на болта или нещо друго. Зетя на десния носач го намаза обилно с грес, а на левия намота и с изолирбанд, аз участвах първия ден с логистика и подаване на инструменти, младите се вряха под колата.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
ivel написа:брееее,големи мъки тоя мост,ама луд умора няма.ами помислете колко е по-лесно да свалиш за 10мин резервоара и да смъкнеш целия мост.от там нататък всичко е лесно-можеш и с малък ъглошлайф да ги изрежеш болтовете.Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с.
Коментар
-
Нямам представа защо режеш и после биеш с чука. Просто винаги се сваля резервоара и се бие с големия чук. Най-лесно е с греене и после чука. Така през 2008 в един "спец" сервиз в Люлин София ми вкопаха моста на няколко места. След време когато ми се разкрачи от другата страна си го смених сам и стана доста културно.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар