Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изпуснал амортисьор ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Нз. Аз съм сменял на 3броя браво 1брава и едно купе.
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    Коментар


      #17
      Не казвам, че не е възможно и аз съм сменял, но понякога се явяват много неудачи, най-вече заварения от ръжда болт. А при смяната правите ли някаква подготовка за следващата смяна, в смисъл гресиране на болта или нещо друго. Зетя на десния носач го намаза обилно с грес, а на левия намота и с изолирбанд, аз участвах първия ден с логистика и подаване на инструменти, младите се вряха под колата.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #18
        Мажа болтовете с грес, но не съм стигал до втори ремонт на един и същ автомобил. Тези лагери со карат над 100 000 .
        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

        Коментар


          #19
          брееее,големи мъки тоя мост,ама луд умора няма.ами помислете колко е по-лесно да свалиш за 10мин резервоара и да смъкнеш целия мост.от там нататък всичко е лесно-можеш и с малък ъглошлайф да ги изрежеш болтовете.

          Коментар


            #20
            ivel написа:
            брееее,големи мъки тоя мост,ама луд умора няма.ами помислете колко е по-лесно да свалиш за 10мин резервоара и да смъкнеш целия мост.от там нататък всичко е лесно-можеш и с малък ъглошлайф да ги изрежеш болтовете.
            В сервиза ми казаха, че има голяма вероятност болтовете да не излязат лесно и че може да се наложи да се сваля резервоара, което усложнявало цялата процедура...така се и оказа - от лявата страна го рязаха с ъглошлайф, после имаше много бой с големия чук и с много мъки излезе. За щастие от дясната страна излезе само с много бой.
            Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с.

            Коментар


              #21
              Нямам представа защо режеш и после биеш с чука. Просто винаги се сваля резервоара и се бие с големия чук. Най-лесно е с греене и после чука. Така през 2008 в един "спец" сервиз в Люлин София ми вкопаха моста на няколко места. След време когато ми се разкрачи от другата страна си го смених сам и стана доста културно.
              мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

              Коментар


                #22
                Много зависи от късмета и дали втулките са раздули от ръжда. Свалял съм и с издърпване, свалял съм и със сваляне на моста.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #23
                  Тези задните носачи са голям зор... на носач отнема по един ден и накрая пак рязане с ракетата... аз ги рязах без да се сваля резорвоара... Само свали ауспуха... успех на колгите на които им предстои тази операция...
                  BMW 318is COUPE 140hp
                  FIAT BRAVA 1.6 16V 66kW

                  Коментар

                  Working...
                  X