Проблема е следния. От няколко дни при неравности на пътя се чува едно скърцане от задната дясна страна. Сложих колата на канал и я огледах, но не видях нищо, освен, че при лашкане пак си скърца от там. Та въпросът ми е дали е изпуснал амортисьора и ако е от него, лесно ли се сменя, за да знам дали да се мъча или направо да я карам в сервиз ? Колата е Брава 1,9 jtd. Благодаря !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изпуснал амортисьор ?
Collapse
X
-
Погледнах другата тема на колегата с подобен проблем и виждам общи белези, което ме навежда на мисълта, че може би е нещо в носачите, защото точно дясното колело (от където идва и шумът) е малко изкривено . Дори когато забелязах, че е поизкривено, мислех да ходя на реглаж на задния мост...Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с.
Коментар
-
Господинов написа:Благодаря kluchar. А някъде във форума има ли тема относно начина на смяна на този ремонтен комплект, защото не откривам нищо...а може би не търся на правилното място ?FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
NikMar написа:Господинов написа:Благодаря kluchar. А някъде във форума има ли тема относно начина на смяна на този ремонтен комплект, защото не откривам нищо...а може би не търся на правилното място ?Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с.
Коментар
-
При натискане може да не се клати колата, но скърцането пак да си е от амортисьора . На 146цата ми уж не се клатеше, не беше разкрачена, а тропаше и скърцаше. Отвий долния болт на амортисьорите и ги сгъни на ръка и виж ще скърцат ли и дали ще се върнат сами или ще си останат свити. Ремонтния комплект не е философия за смяна освен ако не ти е много раждива колата отдолу . Сваля се винаги резервоара, за да можеш да изчукаш болта понеже е залепнал на 100%. Изисква се едно обикновено гедоре крик голям чук. За повече удобство канал или подменик, но може и на улицата. Успех.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Миналата седмица зетя с братовчед си се мъчиха 2 дни, на колело по ден, докато ги сменят. Най-големия зор, както винаги, е ваденето на болта, другото е лесно. Биха, рязаха, заваряваха, разпробиваха и какво ли още не докато ги извадят. Левия се оказа по-труден накрая са го разпробили от двете страни на моста и така са го исвадили. После от спортна страст с 10/десет/ килограмов чук се опитали да избият болта от втулката /вече извадени/ а болта няма вадене, направо са го занитили от бой.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Не знам какво толко го мъчите. Сваляш резервоара, отвиваш гайката отзад и с голям чук удряш силно докато не отлепи болта. Ако имаш горелка го нагряваш преди това и става още по-лесно. Сменят се бързо в канал, на подемник е песен.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
AthlonXP написа:Не знам какво толко го мъчите. Сваляш резервоара, отвиваш гайката отзад и с голям чук удряш силно докато не отлепи болта. Ако имаш горелка го нагряваш преди това и става още по-лесно. Сменят се бързо в канал, на подемник е песен.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар