Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изпуснал амортисьор ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изпуснал амортисьор ?

    Проблема е следния. От няколко дни при неравности на пътя се чува едно скърцане от задната дясна страна. Сложих колата на канал и я огледах, но не видях нищо, освен, че при лашкане пак си скърца от там. Та въпросът ми е дали е изпуснал амортисьора и ако е от него, лесно ли се сменя, за да знам дали да се мъча или направо да я карам в сервиз ? Колата е Брава 1,9 jtd. Благодаря !
    Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с.

    #2
    Виж темата под твоята Амортисьора се държи на 2 болта, ако ти се занимава, можеш и сам да го смениш.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      ако колата е стъбилна и не подскача не пипай амортесьора капни масло на пружината дето ляга може да скърца леко там
      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

      Коментар


        #4
        Погледнах другата тема на колегата с подобен проблем и виждам общи белези, което ме навежда на мисълта, че може би е нещо в носачите, защото точно дясното колело (от където идва и шумът) е малко изкривено . Дори когато забелязах, че е поизкривено, мислех да ходя на реглаж на задния мост...
        Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с.

        Коментар


          #5
          кола

          Може и ремонтен комплект да е ако задницата е разкривена
          Прикачени файлове
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Благодаря kluchar. А някъде във форума има ли тема относно начина на смяна на този ремонтен комплект, защото не откривам нищо...а може би не търся на правилното място ?
            Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с.

            Коментар


              #7
              кола

              В нета имаше филмче снимки.
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Господинов написа:
                Благодаря kluchar. А някъде във форума има ли тема относно начина на смяна на този ремонтен комплект, защото не откривам нищо...а може би не търся на правилното място ?
                След ходене по мъките по смяната с бившото ми Пунто предпочитам сервиз, нека те да си чупят главите.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  NikMar написа:
                  Господинов написа:
                  Благодаря kluchar. А някъде във форума има ли тема относно начина на смяна на този ремонтен комплект, защото не откривам нищо...а може би не търся на правилното място ?
                  След ходене по мъките по смяната с бившото ми Пунто предпочитам сервиз, нека те да си чупят главите.
                  Честно казано и аз това ще направя, че ми се вижда не лека интервенцията...а и като знам болтовете как се развиват... :Х
                  Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с.

                  Коментар


                    #10
                    При натискане може да не се клати колата, но скърцането пак да си е от амортисьора . На 146цата ми уж не се клатеше, не беше разкрачена, а тропаше и скърцаше. Отвий долния болт на амортисьорите и ги сгъни на ръка и виж ще скърцат ли и дали ще се върнат сами или ще си останат свити. Ремонтния комплект не е философия за смяна освен ако не ти е много раждива колата отдолу . Сваля се винаги резервоара, за да можеш да изчукаш болта понеже е залепнал на 100%. Изисква се едно обикновено гедоре крик голям чук. За повече удобство канал или подменик, но може и на улицата. Успех.
                    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                    Коментар


                      #11
                      Колега
                      Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

                      Коментар


                        #12
                        Проблема се оказа точно ремонтният комплект. Добре, че послушах съвета на колегата NikMar и отидох да ми го сменят в сервиза...голяма мъка беше и ако бях тръгнал да го сменям сам в домашните условия, с които разполагам, нямаше да мога.
                        Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с.

                        Коментар


                          #13
                          Миналата седмица зетя с братовчед си се мъчиха 2 дни, на колело по ден, докато ги сменят. Най-големия зор, както винаги, е ваденето на болта, другото е лесно. Биха, рязаха, заваряваха, разпробиваха и какво ли още не докато ги извадят. Левия се оказа по-труден накрая са го разпробили от двете страни на моста и така са го исвадили. После от спортна страст с 10/десет/ килограмов чук се опитали да избият болта от втулката /вече извадени/ а болта няма вадене, направо са го занитили от бой.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #14
                            Не знам какво толко го мъчите. Сваляш резервоара, отвиваш гайката отзад и с голям чук удряш силно докато не отлепи болта. Ако имаш горелка го нагряваш преди това и става още по-лесно. Сменят се бързо в канал, на подемник е песен.
                            мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                            Коментар


                              #15
                              AthlonXP написа:
                              Не знам какво толко го мъчите. Сваляш резервоара, отвиваш гайката отзад и с голям чук удряш силно докато не отлепи болта. Ако имаш горелка го нагряваш преди това и става още по-лесно. Сменят се бързо в канал, на подемник е песен.
                              Горните процедури бяха при свален резервоар в канал и 10 кг. чук, само дето не са го нагрявали. Но щом при извадена втулка неможаха да избият болта, коментара е излишен.
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар

                              Working...
                              X