Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Глухо скърцане отзад в завои

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз говорих за случая на wwalker. Понякога само блъскане не става, трябва и акъл. Иначе си прав много зависи и от конкретната кола. Съдейки по моя опит болтовете спичат най-вече като не се кара колата дълго време.
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #17
      Кара се на дълго, макар и рядко. Примерно само миналата седмица навъртя над 4 хиляди км на 2 дълги паса.Болта се върти лесно с ключ с рамо на ръка. Явно запича във втулката и се върти заедно с нея.Майстора просто вече не става, в което се убедих, като ми каза, че не може да свали масления филтър, че е много забутан.Сменям масло 2-3 пъти в годината при едни цигани наблизо и момчето нито веднъж не е мрънкало нещо подобно, а го вади с поглед.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #18
        За болта, знам, че му се реже главата с флекса, но не съм я правил тази процедура
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #19
          Да, това мина през главата на майстора и после да го набие навътре докато потдаде. На мен ми се стори логично, но по някаква негова си причина сам се разубеди.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #20
            Филм си е, особено ако не го е правил.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #21
              реже се болта от двете страни от ВЪТРЕШНАТА ЧАСТ на моста,а не на външната,по този начин излиза носача и вече си го обработвате.внимателно се подбира и големината на диска,защото има вероятност да засегнете моста.

              Коментар


                #22
                Ако ми се наложи такава смяна, директно бих сменил моста :D50 лв. за части, за труда още два пъти по толкова...
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #23
                  Що да сменям моста, като и ’новия’ ще е за ремонт?
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #24
                    Първо се молите да не е раждясал лагера във пласмасовата втулка и ако е какте е в повечето случаи се реже с флекс и тънък диск от вътрешната страна.Затова повечето майстори предпочитат да развия пет болта и да свалят моста и да режат от горе на долу вместо да рискуват с флекса да мръднат докато са застанали на челна стойка.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      разбира се -смъкваш моста и ПЕСТИШ ВРЕМЕ-доказано

                      Коментар


                        #26
                        ivel написа:
                        разбира се -смъкваш моста и ПЕСТИШ ВРЕМЕ-доказано
                        Не трупаш часове с труд, а знаеш ли колко грандиозно звучи "Сега трябва да свалим задния мост" направо с едни сто лв. отгоре. Поне като ги свалят да си сменят тампоните на тях
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #27
                          ivel написа:
                          ние майсторите сме чували,ама пък ти си нямаш идея какви спекли болтове има,това ,че при теб е станало,не значи ,че винаги става
                          upТрябва си яко бой с чука или греене
                          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                          Коментар


                            #28
                            S_BANKOV написа:
                            ivel написа:
                            разбира се -смъкваш моста и ПЕСТИШ ВРЕМЕ-доказано
                            Не трупаш часове с труд, а знаеш ли колко грандиозно звучи "Сега трябва да свалим задния мост" направо с едни сто лв. отгоре. Поне като ги свалят да си сменят тампоните на тях
                            Не мисля, че трябва да се сваля моста. Само резервоара и бой с чука и излизат винаги.
                            мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                            Коментар


                              #29
                              Ако имаш подемник, може да се мъчиш и само с резервоара, ама на канал/тротоар директно сваляйте моста, не е голяма хамалогия, само със спирачните тръбички трябва да се внимава, че се чупят...
                              "Без сърца, сме просто машини"
                              Toyota Prius 1.5 Hybrid
                              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                              Коментар


                                #30
                                M5kov написа:
                                Ако имаш подемник, може да се мъчиш и само с резервоара, ама на канал/тротоар директно сваляйте моста, не е голяма хамалогия, само със спирачните тръбички трябва да се внимава, че се чупят...
                                И на канал и на тротоар все си свалям моста. На улицата е кофти, че е трудно за удряне с чук понеже е много ниско и ставаш на свиня.
                                мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                                Коментар

                                Working...
                                X