Аз говорих за случая на wwalker. Понякога само блъскане не става, трябва и акъл. Иначе си прав много зависи и от конкретната кола. Съдейки по моя опит болтовете спичат най-вече като не се кара колата дълго време.
||El PasoPerformance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Кара се на дълго, макар и рядко. Примерно само миналата седмица навъртя над 4 хиляди км на 2 дълги паса.Болта се върти лесно с ключ с рамо на ръка. Явно запича във втулката и се върти заедно с нея.Майстора просто вече не става, в което се убедих, като ми каза, че не може да свали масления филтър, че е много забутан.Сменям масло 2-3 пъти в годината при едни цигани наблизо и момчето нито веднъж не е мрънкало нещо подобно, а го вади с поглед.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Да, това мина през главата на майстора и после да го набие навътре докато потдаде. На мен ми се стори логично, но по някаква негова си причина сам се разубеди.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
реже се болта от двете страни от ВЪТРЕШНАТА ЧАСТ на моста,а не на външната,по този начин излиза носача и вече си го обработвате.внимателно се подбира и големината на диска,защото има вероятност да засегнете моста.
Що да сменям моста, като и ’новия’ ще е за ремонт?
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Първо се молите да не е раждясал лагера във пласмасовата втулка и ако е какте е в повечето случаи се реже с флекс и тънък диск от вътрешната страна.Затова повечето майстори предпочитат да развия пет болта и да свалят моста и да режат от горе на долу вместо да рискуват с флекса да мръднат докато са застанали на челна стойка.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Не трупаш часове с труд, а знаеш ли колко грандиозно звучи "Сега трябва да свалим задния мост" направо с едни сто лв. отгоре. Поне като ги свалят да си сменят тампоните на тях
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Не трупаш часове с труд, а знаеш ли колко грандиозно звучи "Сега трябва да свалим задния мост" направо с едни сто лв. отгоре. Поне като ги свалят да си сменят тампоните на тях
Не мисля, че трябва да се сваля моста. Само резервоара и бой с чука и излизат винаги.
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Ако имаш подемник, може да се мъчиш и само с резервоара, ама на канал/тротоар директно сваляйте моста, не е голяма хамалогия, само със спирачните тръбички трябва да се внимава, че се чупят...
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Ако имаш подемник, може да се мъчиш и само с резервоара, ама на канал/тротоар директно сваляйте моста, не е голяма хамалогия, само със спирачните тръбички трябва да се внимава, че се чупят...
И на канал и на тротоар все си свалям моста. На улицата е кофти, че е трудно за удряне с чук понеже е много ниско и ставаш на свиня.
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар