Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Избиване на макферсон

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Избиване на макферсон

    Здравейте! Преди време бях пуснала тема за амортисьорите. Ето че дойде време за тяхната смяна. Колата е Фиат Пунто 2. Един приятел се опита да ми ги смени обаче не успя защото не можа да ги извади. Бяха се "заварили" за шенкела. Въпроса ми е има ли някаква "тактика" на изваждане или само бой с чука докато излязат ?

    #2
    кола

    Как да не може да ги свали нали има 2 болта и става на две шенкел / макферсон с пружината Ето как се монтира https://www.youtube.com/watch?v=sRsuxbGPpY4
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Точно в двата болта е проблема. Това видео гледаме https://youtu.be/AkCbAGQ3dfA?t=450 и този момент когато започва да чука е проблема - болтовете не излизат дори не помръдват!

      Коментар


        #4
        Преди 1 месец имах същия проблем с Браво МК1 1.8-16.Проблема се реши със сваляне на шенкела заедно с макферсона и избиване на менгеме.Болтовете се бяха "заварили" в шенкела.Рязане на болтовете и избиване.
        Маренго 1.9Jtd-110 2002

        Коментар


          #5
          Напръскайте ги с WD40, спирачна течност или нещо от сорта и ги оставете за ден-два, може и да стане.
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            Дано не се стига до рязане. Напръскали сме с wd40 може да направи опит отново да го свалим след няколко дни. Четох че можело да се свали като се нагрее силно метала и после рязко се охлади с вода. Това дали няма да окаже влияние на здравината на конструкцията и изобщо ще помогне ли ?

            Коментар


              #7
              Хващаш винтоверта и ги завърташ с него, ако е достатъчно як ще се завъртят и си готов.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #8
                Струва ми се, че ви е малък чука Най-добре я закарай в сервиз.
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  Благодаря за съветите! Ще го мъчим пак. Ако не стане тогава в сервиза

                  Коментар


                    #10
                    бих пробвал с голямо рамо да се опитам да ги завъртя. Ако толкова се дърпат, винтоверта на гумаджийте ще ги превърти, оттам вече пръскане и леко въртене и побутване и ще излязат
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар

                    Working...
                    X