Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на хидравлична рейка-рециклиране?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на хидравлична рейка-рециклиране?

    Здравейте, колеги! Имам едно много досадно тропане отред вляво и според едно майсторче, а и аз мисля така е хидравличната рейка. Имам чувство, че колелото ще се откачи като минавам през павета (тропането се усеща под краката ми). Всичко друго е сменено, въпросът е: нова рейка,рециклирана или втора ръка (на късмет) да търся?В София къде рециклират рейки и за какви пари?Пунто 1.2 60 к.с ;98`
    Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

    #2
    Защо не погледнеш първо да не би да се е развил/скъсал някой от болтовете, които държат рейката?
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      M5kov написа:
      Защо не погледнеш първо да не би да се е развил/скъсал някой от болтовете, които държат рейката?
      Имам съмнения за ляв вътрешен накрайник ,но майстора ми каза ,че е добре. Болтовете са наред.
      Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

      Коментар


        #4
        Здрасти колеги. И аз имам проблем с рейката. Издала е багажа и направо си тече, маншоните са пълни с хидравилчно масло. Под колата си остава локва след като долея :D При навиване на волана е много зле, втвърдил се е и шуми яко. Сега въпроса ми е, кой е по-добрият вариант рециклиране (правил съм го 2 пъти на други коли единия успешно, а другия след 7 месеца пак се пре*ба) или смяна с друга втора употреба? https://www.facebook.com/kristiyan.d...ef=storyЕто това е видео към клип с проблема.

        Коментар


          #5
          @ Papi___ Смени майстора.За рециклирането...има начин да се рециклира лесно, ако е с малко износване. Колкото по-натам се отива в процеса, толкова по-трудно става и толкова по-важно е да попаднеш на съвестен техник, който освен нужните знания и машини, трабва да има и навика да работи чисто. От едно ниво нататък цялата операция вече губи икономическа обосновка и е по-добре рейка от моргата-зависи колко е умряла твоята.

          Коментар


            #6
            A как да разберем колко е умряла? Моята например до преди да почне да тече маслото преди 5 дни си беше супер, нито тропаше нито нищо. Волана се въртеше идеално. Сега се разтече брутално. Колата е на 300 хил.км, а тези рейка е оригинална и не е рециклирана до сега.

            Коментар


              #7
              Без да свалиш и да се измери износването вътре, няма как да разбереш. Ресурсът им като правило е много голям, но гумените части се проблемни заради високите налягания.Съвсем малко му трябва, за да потече като лейка. Това колко тече...на практика няма как да те ориентира.В по-честия случай се разминава само със сляна на гумените части.

              Коментар


                #8
                150-200лв рециклиране, бая скъпи излизат тия гумени уплътнения

                Коментар


                  #9
                  Ако е цена за сваляне, рекилиране и качване, не е толкова много. Има реглаж после и т.н. Тя не е само да я качиш на колата тая рейка.

                  Коментар


                    #10
                    Само за рециклиране е цената. На три места звънях - все цени между 150 - 200лв ми предложиха. Идеи къде рециклират на по поносими цени в София?

                    Коментар


                      #11
                      Купи си една рейка за 30 лева и хич не го мисли...
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #12
                        При такава цена е безсмислено да се рециклира. Просто си вземи втора употреба една без следи от течове.

                        Коментар


                          #13
                          Оня ден поръчвах от мегапартс - пратиха му видимо омазнена за 37лв и не я приех... Има колеги във форума от София, които продават Бравота на части, май е по-добрият вариант да взема от тях. По-добре 50лв за стара, отколкото 150лв, при положение че има доста отзиви за отново протекли рейки след рециклация...

                          Коментар


                            #14
                            Колеги, помагайта, че вече не се издържа... Да не пускам нова тема, да споделя един проблем от който не мога да се оттърва. Има едно отвратително тропане отпред вляео на Пунто МК1, което не мога да открия от къде идва. Тропането най се усеща когато минавам през камъчета или през много ръбави павета (тоест като подскача колелото нагоре-надолу). Всичко се усеща точно под краката ми!Сменени са: тампони ст. щанга, тампон на амортисьора, външен накрайник, амортисьора е на 7-8К, шарнира на носача е здрав, тампоните също изглеждат наред. Дали може да е от амортисьора ???П.П. Проверени са и накрадки , да не потропват.
                            Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

                            Коментар


                              #15
                              Изглежда като на аксиален шарнир-т.нар. "вътрешно каре" на рейката.

                              Коментар

                              Working...