Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Къде да изпратя носачите на Стилото за рециклиране?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Къде да изпратя носачите на Стилото за рециклиране?

    Колеги, препоръчайте ми къде да изпратя носачите за рециклиране на шарнирите. Не искам да купувам нови, защото има много дупки на пътя по който карам най-често. И не мисля, че е оправдано да дам 200лв. за нови и да не знам колко време ще изкарат.

    #2
    http://remont-nosach.blogspot.com/
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      кола

      До Италянеца има работилница от поне 15 гРавят наи различни неща може да видиш тел в гогле стрит Имаше го тук.[/url]
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Погледни и тук http://clubalfaromeo.com/forum/showp...53&postcount=1 дават и гаранция

        Коментар


          #5
          Аз съм рециклирал в Казанлък и съм много доволен.http://boltmin.blogspot.com/2011/03/blog-post.html
          Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

          Коментар


            #6
            +1 за Казанлък
            STILO JTD

            Коментар


              #7
              И аз съм слушал добри отзиви за Казанлък, но си направи сметката добре:- рециклиране- транспорт в 2 посоки- колко от тампоните ще са за смяна.аз като го сметнах - един читав носач технород ми излиза по-евтино ако и двата тампона са за смяна,а ако не са - след някой километър може би ще се окаже, че точно тампона дето не си сменил трябва да се смени

              Коментар


                #8
                ехе, ти технорота за хубави ли ги имаш

                Коментар


                  #9
                  ivel написа:
                  ехе, ти технорота за хубави ли ги имаш
                  Писал съм - читав. Не съм писал хубав - там за сега мейле, усилената версия най-дълго издържат. Но са на двойна цена.

                  Коментар


                    #10
                    Преди години рециклирах в Казанлък и двата носача. От тогава май съм минал 50 000 км. Тампоните ги бях сменил преди това даже - четирите.Засега нямам проблеми - карам.
                    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                    Коментар


                      #11
                      Технород за стило са много несполучлив вариант. За по-малко от 2000км се обаждат, но не са сваляни, за да се провери, кое се е предало.Рециклажа има една неприятна страна, нещо което могат много хора да потвърдят - прави ги много стегнати и шарнирите му "пукат"Чува се при качване на бордюр. Временно решение е смазка на шарнира и няколко оборота ама ...
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        а някой карал ли с монроу
                        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                        Втората......пак същата!
                        (_-_)______////_______(_-_)
                        Punto75-Вече на жената!
                        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                        Коментар


                          #13
                          emzo написа:
                          Технород за стило са много несполучлив вариант. За по-малко от 2000км се обаждат, но не са сваляни, за да се провери, кое се е предало.
                          Технород има и ментета - в ауди форума е обсъждано.
                          Рециклажа има една неприятна страна, нещо което могат много хора да потвърдят - прави ги много стегнати и шарнирите му "пукат"Чува се при качване на бордюр. Временно решение е смазка на шарнира и няколко оборота ама ...
                          В Пд аз знам точно 2 места за рециклиране на шарнир - без да съм търсил. Иначе знам за 4 места за рециклиране, така че да се обобщава как ’рециклажа’ бил едикакъв си - трябва да се уточни къде е с тези недостатъци.При едните ’рецилатори’ го правят с резба и нова капачка, при други го правят с капсулиране наново.Втулките, които се използват са много важни - навсякъде се използват различни материали, от различни вносители.Използват и различни греси за шарнира.Такова лековато ообобщаване от последна инстанция е неуместно.

                          Коментар


                            #14
                            аз пък питам толкова велика фирма ли са технорот,че да им правят ментаци.не слушайте глупаците какво обсъждат

                            Коментар


                              #15
                              ivel написа:
                              аз пък питам толкова велика фирма ли са технорот,че да им правят ментаци.не слушайте глупаците какво обсъждат
                              Другото настрана, но се замисли колко МНОГО китайски и турски фирми произвеждат каквото се сетят и просто се лепи някъв етикет.Ако се поинтересуваш - има много неизвестни за теб марки китайски стоки, които имат ментаци.

                              Коментар

                              Working...
                              X