Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Носачи за браво 1.9 jtd!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Носачи за браво 1.9 jtd!

    Здравейте колеги,препоръчайте ми някакви хубава фирма за носачи,че вече ми писна да ги сменям като масло Поздрави

    #2
    Аз бих избрал Делфи от Техко.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      Аз ползвам Фаст от Ахм-а.Незнам дали да ти ги препоръчам, но съм доволен. 2 комплекта съм слагал такива.Аз още като ги купя и им махам оригиналните маншончета и им слагам полиуретанови, и ги гресирам хубаво с молибденова грес. С една тел ги завързвам отгоре и отдолу и катат по 3 години и нещо ( около 20к км годишно). Обаче фаста си личи че не е марка първо качество, имал съм доста проблеми при монтажа. Едната гайка беше с не много добра резба, и не можеше да се навие, ходих да купувам метчик за да я прекарам гайката, след това нямаше проблем. Една гайка пък и превъртя резбата като я натягах после я рязах да я махна и да сложа само гайка без да е заварена. Малко накриво са заварени самите гайки понякога.Според мен на евтините шарнири и носачи първо маншоните им заминават, и от там почват проблемите.Скъпи носачи не съм слагал до сега, незнам там как е положението с маншоните.Поздрави
      Bravo JTD 105 '98

      Коментар


        #4
        Хубави Лемфьодер , иначе може би по-добрия вариант е ако имаш носачи със здрави шарнири да им смениш тампоните с полиуретанови и няма да имаш проблеми дълго време.
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #5
          като купих колата и на десния носач имаше прецакан тампон,който смених и то тогава не е мръднал.Левият носач го сменям 3 пъти за това време като последния беше delphi.Проблема е,че се късат някак си намшончетата на шарнира и след това за нула време се разбива самия шарнир.Къде може да се намерят носачи Лемфьодер?

          Коментар


            #6
            з рециклирах двата носача в Казанлък и от тогава нямам проблеми никакви. Минал съм над 40 000 км. Само наглеждам силиконовите маншончета да са здрави - смених едното, защото беше скъсано, но шарнира си беше добре.
            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

            Коментар


              #7
              аз карам с муг от еврото,вече са на 85к и са здрави ,изводите са за теб,но внимавай,че има и ментета на марката.като гледам капацитета им е над 120к

              Коментар


                #8
                ivel написа:
                аз карам с муг от еврото,вече са на 85к и са здрави ,изводите са за теб,но внимавай,че има и ментета на марката.като гледам капацитета им е над 120к
                Сори ама не мога да го повярвам. Не казвам, че лъжеш, но не мога да си го помисля дори този пробег.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  ivel написа:
                  аз карам с муг от еврото,вече са на 85к и са здрави ,изводите са за теб,но внимавай,че има и ментета на марката.като гледам капацитета им е над 120к
                  Сори ама не мога да го повярвам. Не казвам, че лъжеш, но не мога да си го помисля дори този пробег.
                  Аз съм със същите носачи moog но на 70 000 км и съм доволен
                  Fiat brava 1.4/12v mart 97(бензин-газ)

                  Коментар


                    #10
                    Аз с един МУГ - 12 000 км и замина шарнира. След това рециклирах и още го карам - над 40 000 км след рециклажа. Тампоните държат обаче.
                    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                    Коментар


                      #11
                      Емо,мога даже и снимки да ти пратя,като ти казвам носачите са здрави,а не разбити и стоящи на колата,купени са от еврото през 2009 година на цена 220лв с отстъпката.наистина не е много за вярване,ама пък фактите говорят

                      Коментар


                        #12
                        ivel написа:
                        Емо,мога даже и снимки да ти пратя,като ти казвам носачите са здрави,а не разбити и стоящи на колата,купени са от еврото през 2009 година на цена 220лв с отстъпката.наистина не е много за вярване,ама пък фактите говорят
                        Аз също съм с муг вече 40х. Км.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Убу де, както казах, не казвам, че лъжеш Аз на Moog им сърбах попарата с алфата и бързо ги свалих от колата, те не можаха нито отпред, нито отзад да изкарат и 10 000км.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            И аз имам 2 Moog в килера за рециклиране. На единия като му биеш чомбер на шарнира се върти като пумпал, а на другия му се разлепил единия тампон и се движи на ръка.На малко километри.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #15
                              тук говорим за различни мукове.едните са истински,а другите ментаци.истинския мук изкарва повече от оригиналния носач.така ,че има защо да се съмнявате

                              Коментар

                              Working...
                              X