Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Различен спирачен цилиндър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Различен спирачен цилиндър

    Здравейте, колеги. Преди месец забелязах, че задният ляв барабан задържа много. Когато го отворих видях, че накладките са заминали и си купих нови. При смяната обаче забелязах, че цилиндъра е задържал и не мърдаше на никъде. Свалих го пръсках го със спрей за ръжда и се раздвижи, но пак трудно, та реших и поръчах и нов цилиндър. Проблемът стана, когато сменях цилиндрите. Новият не отговаря на дупките за захващането и дава отклонение с около 4-5 мм. и съм го хванал само с едното болтче. Мислех да разпробия с дрелка и да го хвана и с другото, но се зачудих дали е възможно просто този цилиндър да не е за моята кола или просто новите вече са такива. Та ако някой е сменял скоро да каже дали му е паснал или се е налагало да разпробива. И другия проблем, който ми се появи във връзка с това е, че след смяната на накладките и цилиндъра, напръсках жилото на ръчната спирачка също със спрей за ръжда и сега често се случва, когато съм използвал ръчната да задържа - в повече от 80% от случайте. Къде да търся проблема с нея ?
    Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

    #2
    Не разпробивай нищо, ами го смени с правилното или отвори твоето и го почисти със шкурка, стига да са му здрави уплътненнията.Цилиндърчетата на Браво/Мареа/Мултипла са различни, като и за самите модели има различни размери.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Още тогава се обадих на човека, от който го купих и каза, че това било за моята кола, а що се отнася до връщането - нямало как да стане. На стария уплътненията му бяха скъсани на 2 места. А когато го почистих още тогава и го сложих при първото натискане на спирачката и задържаше пак.
      Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

      Коментар


        #4
        Човече това не е правилния цилиндър. Вземи стария и новия и отиди в магазина с двата. Да види търговеца че този не е за тази кола.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          Ако ти е здрав цилиндъра т.е. без корозии и надрасквания, вземаш новите буталца с гумичките и ги слагаш на стария цилиндър и си готов, така и така си дал парите щом неможеш да го върнеш.
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #6
            кола

            Има 2 вида спирачни инсталации на Пунтото ми беше от Браво/а не от Пунто има разлика 5 мм смених го веднага като разбрах дори не бях го слагал и си реших проблема прехвърлянето е трудна работа .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Имам същият проблем на Пунто 1,1 96г.Значи изводът е ясен. Демонтирам цилиндърчето, слагам в джоба и отивам на магазина. :D
              Fiat Punto 1,1- 1996г.
              газ-бензин , "Lovato"

              Коментар

              Working...
              X