Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
колата ми не спира
Collapse
X
-
Браво написа:Слагай накладки Текстар или АТЕ и те ще си се паснат с диска и ще го изчистят. Ако ти се дават повечко пари може да вземеш и EBC Green stuff .Жоро написа:Феродо високия клас...Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Феродото е вече факт.
Airfan написа:Съветвам те чисто приятелски, купи си накладки Феродо Премиер (единствено и само серия FDB) . Сложи ги и покарай 300-400 км да се напаснат. Ако след това все още смяташ, че искаш стария Тръстинг, аз лично ще ти платя накладките и ще ми ги изпратиш по Еконт за моя сметка с наложен платеж...Едит: видях, че си от Пловдив. Предлагам ти след 10 дни като се върна от морето аз да ти купя накладките, а ти ще си ги монтираш. Като минат 300-400 км и ако си доволен, ще ми ги платиш, а ако не си доволен, ще ми ги върнеш.Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Една-две снимки
Ето няколко снимки на старите и новите накладки преди монтажа им.Още при пробата след смяната си показа класата феродото и добре,че съм свикнал да си слагам колана дори и за обиколка из махалата.Оказа се нагълтана с въздух системата и макар да я обезвъздушавах по 3 различни начина,педала пак хваща на третия сантиметър от хода си.Мисля че има още въздух или трябва още напасване.Другото е да понатегна ръчната и да видя дали ще се каи малко педала или по-точно повтвърди.Отзад са нови накладките и цилиндрите са раздвижени.За сега майка ми кара колата и казва ,че не намира разлика в педала,ама тя с повече от 40-50 рядко кара.Като си взема по-хубав крик ще си поиграя повече,че вече се стресирам само при мисълта ,че трябва да вдигам всичките колела и да се завирам под колата за обезвъздушаване,пък помагачките са едни....Няма канал или рампа и всичко става много тегаво и с мноо нерви.За сега това,надявам се дисковете да започнат да се изчиства с времето,че по горната страна са хванали ръжда.Ето ги и тръстинга както обещах на Колегата "Бетук"Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Колега "pl4 8rp", радвам се, че си решил проблема, засега мойте тръстингчета ,почнаха да държат както бях с феродото.Демек ,с леко натискане,веднага хващат,но усещам че като ги ползвам по-продължително,леко губят качествата.Дори джантите почнаха да се цапат в черно от феродото, но не е както с ФЕРОДОТО. :D Гледам снимките с сваления тръстинг,и забелязах че при повторната ревизия на мойте тръсчета Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 ,имах същия лъскав филм /слой/върху самото феродо дето е контактувал с диска, аз с пила за метал свалих този слой ,който незнам как се е получил,и от тогава буквално за три дни ,почна да спира както преди смяната.Този слой явно е пречел ,и не позволявал да спира по-добре колата,и сега като гледам снимките ти,се замислих дали нещо не е имало, нещо най-отгоре на самото феродо,което пречело.Интересното сега,на снимките които си качил, между двете накладки "ФЕРОДО"и "ТРЪСТИНГ",има видима разлика в големината на самия материял феродо.Като че ли "ФЕРОДО"-то е с по-голяма допирна площ...Или снимките са изкривили реалното Иначе се вижда че "ФЕРОДО"-то,е по-добре направено, ми пожелавам спокойни и без проблемни километри с новите накладки.:DFiat palio 1.7td
Коментар
-
Здравейте, колеги прочетох цялата тема и реших да изкажа и аз моя проблем и приемам съвети вякъкви.Педала на спирачката ми омекна постепенно, за няколко дни и съответно колата спира много по трудно, и бавно.По някога при припомпване "хаваща" по добре, но не трябва да е така, или поне не беше така. Хода на педала беше някъде до половината. Колата е Брава 1.8 ; 96г. ; с АБС. Ходих на майстор, който я преглежда за течове и каза , че няма, и обезвъздуши от пробките на 4-те колела на самотек с доливане на течност отгоре. Спирачката се оправи за около седмица, и педала пак омекна. Ходих още 3-4 пъти през около 4-5 дена да изпуска по малко от задното колело зад шоф. място, защото от там излизали най-много мехурчета, и при всяко ново обезвъздушаване спирачката се оправяше, но за кратко.Накрая отидох и изпускаха цял ден по около 2 часа от всяко колело и доливане на спир. течност, ефекта беше същия, спирачки за няколко дни. Вдигнаха ръце и викат: "Незнам какво се случва". Дайте съвет, какъв може да е проблема!?
Коментар
-
merilin9 написа:Здравейте, колеги прочетох цялата тема и реших да изкажа и аз моя проблем и приемам съвети вякъкви.Педала на спирачката ми омекна постепенно, за няколко дни и съответно колата спира много по трудно, и бавно.По някога при припомпване "хаваща" по добре, но не трябва да е така, или поне не беше така. Хода на педала беше някъде до половината. Колата е Брава 1.8 ; 96г. ; с АБС. Ходих на майстор, който я преглежда за течове и каза , че няма, и обезвъздуши от пробките на 4-те колела на самотек с доливане на течност отгоре. Спирачката се оправи за около седмица, и педала пак омекна. Ходих още 3-4 пъти през около 4-5 дена да изпуска по малко от задното колело зад шоф. място, защото от там излизали най-много мехурчета, и при всяко ново обезвъздушаване спирачката се оправяше, но за кратко.Накрая отидох и изпускаха цял ден по около 2 часа от всяко колело и доливане на спир. течност, ефекта беше същия, спирачки за няколко дни. Вдигнаха ръце и викат: "Незнам какво се случва". Дайте съвет, какъв може да е проблема!?Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Щом има въздух всеки път със сигурност има и теч някъде. Аз бих проверил първо тръбичките на АБС-а и после проверка на колелата. АБС-а не работи нали?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Понеже лятото я караше жена ми и тя ми каза, че течноста е била на минимума и са и долели в някъкъв сервиз, и аз си мислех да не би да е глътнала въздух. След това е карала около месец, два и тогава постепенно, не от веднъж спирачката "омекнала". АБС-а се вкл. понякога ама много странно, тръбичките съм ги сменял преди 2- 3 год. феродото е на около 15 - 20 хил.Дисковете имат ръб, и то доста голям......незнам.....Дайте някой майстор в София да му я закарам да я погледне........
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар