Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

50гр баланс нагума

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    50гр баланс нагума

    Здравейте,днес закупих 2 нови гуми на жената, след като ми ги монтираха видях на едната джанта две тежести от по 25гр една до друга.Това ми се видя много според гумаджията било нормално и не е проблем.Джантите ми са метални гумите са 175/65/14 колата не тресе няма и никакви вибрации ,има ли повод за притеснения имам в предвид да разбие някой лагер или нещо друго.
    STILO 1.4 16v.

    #2
    Щом е балансирана гумата няма опасност да разбие лагер. По принцип по-кадърните хора правят друго при такъв случай- гумата спрямо джантата без да се демонтира от нея се завърта на 180градуса и обикновено исканите тежести са много по-малко.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      Да ама ако на гумажията му се занимава да спада, отлепя и т.н., иначе си слага оловото и не му пука.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #4
        На това му се казва ОПТИМИЗИРАН БАЛАНС. Първо се слага празната джанта в точно определено положение спрямо вала на балансмашината и се пуска на програма OPTIMIZE. После се слага гумата и пак на машината, в съшото положение, пак баланс. Машината дава маркер, коъто се отбелязва на гумата и след спадане и отлепване от джантата, гумата се върти до съвпадане на маркера с точката на първоначално поставяне на джантата, обикновено е вентила. Следва помпене и баланс.Така може да се направи монтаж и баланс без никаква тежест, или с минимално.
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар

        Working...
        X