на старото ми нисанче пак много патех с карета. сега си карам и едно ново резервно в багажника
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
блокиране на лявата гума
Collapse
X
-
kris_dif95 написа:на старото ми нисанче пак много патех с карета. сега си карам и едно ново резервно в багажникаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Подтвърждавам, че на пазара има страшни боклуци. Преди малко над 10 000км смених дясно-външно. Да не говорим, че маншона му въобще не беше за там и добре, че оригиналния беше още здрав, а ушите на зегерката не бяха преценени за отвора и се налижи да се реже едното, за да влезе. Към това слагаме, че влизаше леко на ръка без усилие. Днес се наложи да го сменя - тоталка, на обратен завой щрака и на ляв завой с газ на ниска скорост леко потраква, както и като се връща волана от ляв завой. Като го извадих от главината и завъртях на ръка се усеща къде задържа. Беше си пълно с грес от неговия си комплект, маншона здрав, просто си е боклук. Заради това, че му рязах едното ухо беше зор махането. Сега новото да го видим, смених марката, влезе плътно, с чук се наложи, както си му е реда. По учебик сложих половината грес в карето, другата половина в маншона и преди да стегна малката скоба стиснах маншона да изкарам въздуха. Освен да стискам палци друго незнам. Сигурно затова има карета за 50 и за 150лв.
Коментар
-
wwalker написа:Подтвърждавам, че на пазара има страшни боклуци. Преди малко над 10 000км смених дясно-външно. Да не говорим, че маншона му въобще не беше за там и добре, че оригиналния беше още здрав, а ушите на зегерката не бяха преценени за отвора и се налижи да се реже едното, за да влезе. Към това слагаме, че влизаше леко на ръка без усилие. Днес се наложи да го сменя - тоталка, на обратен завой щрака и на ляв завой с газ на ниска скорост леко потраква, както и като се връща волана от ляв завой. Като го извадих от главината и завъртях на ръка се усеща къде задържа. Беше си пълно с грес от неговия си комплект, маншона здрав, просто си е боклук. Заради това, че му рязах едното ухо беше зор махането. Сега новото да го видим, смених марката, влезе плътно, с чук се наложи, както си му е реда. По учебик сложих половината грес в карето, другата половина в маншона и преди да стегна малката скоба стиснах маншона да изкарам въздуха. Освен да стискам палци друго незнам. Сигурно затова има карета за 50 и за 150лв.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар