Здравейте. Сигурно е обсъждано и преди, ама все пак аз съм си редовен потребител. Колата спира вече доста калпаво.Какви дискове да взема. Погледнах моите. Имат голям ръб на пипане. Наистина не е малък. Ако може марка какви дискове да взема и какви да не взимам.Накладки още когато взех колата си купих едни за 40 лева. Не помня марка, но не бих тръгнал да взимам други. Чувал съм, че било добре накладки според дискове? Не знам.Също и каква течност Дот да взема? И колко побира колата? Две по 250 ml предполагам ще стигнат? Но каква? Доста често се налага да употребявам спирачките, понеже колоната тук е такава, че сме първа-втора-трета 5 дена в седмицата, и спирачките са нон-стоп. Не се знае кога ще докача някой и ще бера ядове с тях, затова ги мисля да ги оправям. Благодарности за отговорите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дискове и спирачна течност?
Collapse
X
-
Помня моя стара тема, в която ми предложиха Дота 5.1 ... Могла да се смесва с Дот 3, и Дот 4. Тъй че ем е по-нова от Дот 4, ем дори да не източа цялата система няма да е проблем. Мисля да взема Дот 5.1 ... Само сега се двоумя дали около 500мл побира или 2х500, за да не се метна все пак с 20 лева отгоре.Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
Спирачни маркучи се сменят когато са напукани. Сп. течност се сменя когато се сменят маркучите. Дот-ове, МОТ-ове имат значение когато с колата ще ходиш на състезание. 250 млл ти е достатъчно ако събираш сп. течност а не я пускаш на хасвалта Сички дотове могат да се каръщисват, Дискове-без значение на производител само да са за колата ти. Дебелина на диска при която се подменя-1 мм. под номиналния, ръбовете не пречат на нормалното функциониране на спирачките.пп 20-30 лв. са поне 3-4 броя маркуча в еврото-гледа им се дължината и резбата на накрайниците.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Лошото спиране не е от дисковете. Те се сменят при изтъняване, просто за да не се разпаднат в движение. Какви са дисковете има значение - по-калпавите се изкривяват при по-интензивна употреба.За да спираш добре:1. Смени си спирачните маркучи.2. Смени уплътненията на спирачните цилиндри. Ремонтен комплект е десетина лева. Трябват ти два.3. Смени си спирачната течност, или поне доливай нова при обезвъздушаването след горните операции. Каква да е течността си пише на капачката. Най-вероятно е DOT 4. Цялата система е към 450 мл. За предните ще ти стигнат и 250, но според мен не я жали. Нека поне в при предните да е нова.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
.
slonikon написа:Лошото спиране не е от дисковете. Те се сменят при изтъняване, просто за да не се разпаднат в движение. Какви са дисковете има значение - по-калпавите се изкривяват при по-интензивна употреба.За да спираш добре:1. Смени си спирачните маркучи.2. Смени уплътненията на спирачните цилиндри. Ремонтен комплект е десетина лева. Трябват ти два.3. Смени си спирачната течност, или поне доливай нова при обезвъздушаването след горните операции. Каква да е течността си пише на капачката. Най-вероятно е DOT 4. Цялата система е към 450 мл. За предните ще ти стигнат и 250, но според мен не я жали. Нека поне в при предните да е нова.Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар