Всичко добре, но защо джантите не греят? Лятото задържаше едно от жилата на ръчната и го усетих по подобно свирене, но не същото. Сега е по-силно и направи си пищи, но джантите са студени. Когато задържаше жилото съответната джанта не можеш да я пипнеш след 5 мин каране. Тази сутрин пак се разпищя точно преди същия тунел. Отбих и пинах джантите - всички бяха лед студени, само едната задна лееко, амо много леко топла, колкото да не се каже умряла от студ. В интертес на истината вчера другата бях свалял и пръскал. Сега преди малко свърших тая работа и с тази. Всички маншончета са здрави и водачите се движат леко на ръка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разсвири се отзад
Collapse
X
-
Малко развитие по темата. Днес по същия маршрут за пръв път от седмица имаше тишина. Още не съм сменил лагера и вероятно ще си остане в кутията. Това значи, че най-вероятно са спирачките и то на задно-ляво, което пръсках и му сложих грес вчера, а не както мислех в началото задно-дясно. Все пак ги проверих дали са загрели - джантите отзад бяха лед и двете, престраших се и пипнах и дисковете и на лявото пареше сякаш повече. Това след 25-30км градско, което в 5 сутринта си е по-скоро смесено, но все пак със светофари. Сега трябва да му направя по-добра профилактика. Сложих грес на Приста на водачите, но не е подходяща за спирачки. Вероятно за дни ще се разтопи и изтече или изпари. Ще потърся устойчива на висока температура или дали не е вариянт моторно масло? Освен водачите трябва ли да смазвам още нещо? Цилиндърчето само за ръчната ли е?
Коментар
-
Купих грес за висока температура и свърших тая работа, ама и една глупост. Като смазах задните спирачки викам да си натегна пистовия ремък, че се разсвири зимата и вчера като купувах грес взех и лула 15, че това ме спираше да отхлабя обтяжната ролка. Вдигнах предницата на крик, свалих гумата и пластмасата. Просветна ми, че съм забравил да вдигна ръчната и в момента в който отворих вратата и колата направи оборот напред, крика падна и предицата отдясно легна на диска. Добре поне, че бях сложил гумата под прага и пое падането и нямаше удар, макар че то е гума, потдава и все пак легна на диска и леко жулна бронята отдолу.Натегнах ремъка, но толкова смотано е направено, че бих искал да знам каква е инжинерната им мисъл за натягане, като не са оставили място да се бръкне там. Добре че импровизирах с 2 шестограма. Хората с Мареа 2.4 JTD само могат да ме раберат, ако са го правили.
Коментар
-
Днес пак се разсвири отзад. Има подобрение(по-тихо и по-късно), но проблемът не е решен. Сега другото колело беше топло, което ме хвърля в тъча... Възможно ли е спирачната течност да е проблемът и ако да откъде да източа мръсотията - от пробките може би? Добрата новина е, че стягането на ремъка има ефект, а ме мъчи цяла зима.
Коментар
-
Вчера имах време и свалих апаратите. Няма нужда да се разкача жилото на ръчната - просто се отхлабва от винта под кожата на ръчната. След това се развива болта на единия водач и се завърта апарата нагоре или долу според развития водач. Извадих, почистих гресирах и после по същия начин другия. Грам ръжда нямаше по никой от четирите водача. Само стара лепкава грес. Това за бормашина и после шкурка как го мислиш колега? Те не са с гладка цилиндрична форма. Задни десен горен и ляв долен са стъпаловидни, а задни десен долен и ляв горен са многостен.Не успях да източа спирачната течност. Бях си приготвил буркан, нова течност и маркуч, но маркуча дойде тесен да се нахлузи на пробката.
Коментар
-
По някаква причина ти нагнетва заден спирачен цилиндър и започва да стяга спирачката. Виж на спирачната помпа кои са щуцерите за задните спирачки и като почне да свири, леко развий щуцера за задните спирачки, докато изпусне течност и престане да създава налягане, след което затягаш пак. Ако се окаже това, си за смяна на спирачната помпа, или за друго по спирачната система, но все във връзка със създаване на налягане. Меко ли возят... чехкинитеAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Щом ти казвам че става когато е ръждив водача да се завърти на патронник на бормашина и с шкурка да се полира значи става, не един и два пъти съм го правил. Водачите са като тези на снимката с 3 скосявания на всеки, няма горни,долни,леви,десни водачи- и 4-та трябва да са еднакви, ако не са то някой ги е сменял и ако са различни може от там да ти идва проблема със задържането.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Този на снимката е ръждив. При мен са лъскави. Още им стои жълтеникавото лъскаво покритието на всичките, което шкурката би го свалила. Двата са такива, другите два малко по-различни. Аз я карам вече година и половина и това свирене се появи сега. Надявам се вече да е оправено. Незнам какво се хващаш за някакво задържане като всеки път казвам, че не задържат и се въртят на ръка и като свири.
Коментар
-
Ти под задържане какво разбираш - да не може да се завърти колелото ли? Задържането може да е толкова малко ,че на ръка въобще да не можеш да го усетиш, но при едно каране от да кажем 200км съвсем леко да опира и да ти гланцира челната повърхност на накладката. Казах ти какво да направиш с накладките за да видиш дали ще спре, ако не приемаш идеи ОК няма да давам такива. Исках да ти помогна ,но ако си твърдо решил че си достатъчен капацитет да се справиш без чужди съвети да не беше пускал тема?!Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
wwalker написа:Интересно. Ще го имам предвид, ако не съм я оправил. Помпата я намирам за 50лв. и ремонтен комплект за 7-8лв. После ще трябва някво брутално обезвъздушаване.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар