Преди 10-на дни чух свирене като изкачвах нагорнище в тунел по обичайния маршрут. След това последните няколко дни като тръгвам сутрин издава доста зверски звук, нещо като кънтене и свирене, което идва отзад, бих казал задно-дясно. След 5-10 секунди се оправя. Днес в същия този тунел на загряла кола пак се разсвири, което след тунела продължи. Като завъртя надясно волана спира, а на ляво се засилва. Мисля че само на влажно време, без да съм абсолютно сигурен. Джантите не загряват.Лагер-главина или други предложения?И още един въпрос, който от доста време ме мъчи. Понякога на ляв завой с газ на ниска скорост нещо припуква отпред-дясно. Не е силно. Възможно ли е да е лагер-тампон макферсон? Предницата ми е след основна ревизия - нови вътрешни и външни накрайници, носачи и биалетки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разсвири се отзад
Collapse
X
-
1. Отзад са дискове, съответно мога ли да сменя сам лагер-главина само на крик? На махната гума виждам на пръв поглед 2 втулки за малко ключе и голяма гайка мисля 32 с контра.2. Хмм-м, външното каре е на няколко месеца. Старото на обратен завой църкаше, а с газ щракаше зверски. При смяната му се разместиха съчмите на вътрешното каре и майстора свали полуоската да ги намести. По думите му всичко там 6. Мисля че се чува някъде най-вдясно. Какви са симптомите на макферсона и съответно трудно ли се сменя?
Коментар
-
Лагер не свири а бучи! Провери дали не задържат задните апарати- имат този навик като им останат водачите без смазка и ръждясат , в следствие на това започват да задържат ,опича се накладката (гланцира се и се вижда и на око) и започва да свири. Почисти си 4-та водача на задните апарати , мини накладките върху равно трупче със шкурка Р120 съвсем леко за да матира повърхността и монтирай отново.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Е, тъкмо поръчах заден лагер-главина. На ръка като завъртя гумата няма инерция. Другата прави още 2 оборота. Но не загрява, която ме кара да изключа спирачките. Знам какво имаш предвид с бучи. Преди година и нещо сменях другия заден лагер-главина. Звукът беше отвратително бучене, някво с резонанс дето ти се набива в мозъка. Сега свири нещо.
Коментар
-
Накладките свирят бе човек, няма да си решиш проблема като смениш главината. Казах ти какво да направиш, а това че слушате първия обадил се е ваш проблем.То не става само с висене по форумите да ги научиш нещата, иска си практика. Това че нямаш инерция е точно от задържащите и вече опечени накладки.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Не го мисли задния лагер-главина. И да не го сменя сега ще му дойде времето... лагерите и предни и задни на тази не са и силата. Засега сменени преден и заден ляв. На старата Брава бяха железни. Карам ги рядко, но на дълъг път по едно денонощие без почивка. Предполагам че при нормално каране няма да са слабо място, защото колата си е на километри и сменям заводските. Доколото знам Брава-та е била един вид от първата серия, а Мареа-та е 99 и лагерите са други.WD40 добре ли е за почистване на водачите?@M5kov: Да съм казал, че задържа? Даже напротив - писах че не загрява и се върти на ръка. Просто няма инерцията на другото, но то е с нов лагер.
Коментар
-
На ръка като завъртя гумата няма инерция."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
wwalker написа:WD40 добре ли е за почистване на водачите?Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Какво ги държи апаратите?Свалих двата болта 13, като държах контра с 15 на водачите. Апаратите просто дадаха малко луфт, но не се отделят от диска. Почна да се стъмва и ги събрах. Видях, че маншончетата са здрави. Пръснах контактен спрей през дупката отстрани на апарата, където се вижда пружина и дреболии. Шупна и изтече мръсотия, след което като монтирах колелото има инерция при завъртане на ръка като другото.
Коментар
-
Близо си бил ,трябвало е да разкачиш жилата за ръчната от апаратите ,и след като отвиеш болтовете държащи водачите да извадиш апарата с буталото настрани. След тези неща дърпаш водачите и излизат лесно в случай че не са запекли много.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар