Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разсвири се отзад

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разсвири се отзад

    Преди 10-на дни чух свирене като изкачвах нагорнище в тунел по обичайния маршрут. След това последните няколко дни като тръгвам сутрин издава доста зверски звук, нещо като кънтене и свирене, което идва отзад, бих казал задно-дясно. След 5-10 секунди се оправя. Днес в същия този тунел на загряла кола пак се разсвири, което след тунела продължи. Като завъртя надясно волана спира, а на ляво се засилва. Мисля че само на влажно време, без да съм абсолютно сигурен. Джантите не загряват.Лагер-главина или други предложения?И още един въпрос, който от доста време ме мъчи. Понякога на ляв завой с газ на ниска скорост нещо припуква отпред-дясно. Не е силно. Възможно ли е да е лагер-тампон макферсон? Предницата ми е след основна ревизия - нови вътрешни и външни накрайници, носачи и биалетки.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    #2
    1 - типични симптоми на лагер главина. 2 - бягай да ти направят една ревизия на ревизията - да погледнат като ревизират каретата и полуоските.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      1. Отзад са дискове, съответно мога ли да сменя сам лагер-главина само на крик? На махната гума виждам на пръв поглед 2 втулки за малко ключе и голяма гайка мисля 32 с контра.2. Хмм-м, външното каре е на няколко месеца. Старото на обратен завой църкаше, а с газ щракаше зверски. При смяната му се разместиха съчмите на вътрешното каре и майстора свали полуоската да ги намести. По думите му всичко там 6. Мисля че се чува някъде най-вдясно. Какви са симптомите на макферсона и съответно трудно ли се сменя?
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        Макферсона пука на при въртене на място, в движение трудно ще го хванеш.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Лагер не свири а бучи! Провери дали не задържат задните апарати- имат този навик като им останат водачите без смазка и ръждясат , в следствие на това започват да задържат ,опича се накладката (гланцира се и се вижда и на око) и започва да свири. Почисти си 4-та водача на задните апарати , мини накладките върху равно трупче със шкурка Р120 съвсем леко за да матира повърхността и монтирай отново.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #6
            Е, тъкмо поръчах заден лагер-главина. На ръка като завъртя гумата няма инерция. Другата прави още 2 оборота. Но не загрява, която ме кара да изключа спирачките. Знам какво имаш предвид с бучи. Преди година и нещо сменях другия заден лагер-главина. Звукът беше отвратително бучене, някво с резонанс дето ти се набива в мозъка. Сега свири нещо.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #7
              Накладките свирят бе човек, няма да си решиш проблема като смениш главината. Казах ти какво да направиш, а това че слушате първия обадил се е ваш проблем.То не става само с висене по форумите да ги научиш нещата, иска си практика. Това че нямаш инерция е точно от задържащите и вече опечени накладки.
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #8
                Щом колелото задържа, проблема е спирачките, не в лагера.
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  Не го мисли задния лагер-главина. И да не го сменя сега ще му дойде времето... лагерите и предни и задни на тази не са и силата. Засега сменени преден и заден ляв. На старата Брава бяха железни. Карам ги рядко, но на дълъг път по едно денонощие без почивка. Предполагам че при нормално каране няма да са слабо място, защото колата си е на километри и сменям заводските. Доколото знам Брава-та е била един вид от първата серия, а Мареа-та е 99 и лагерите са други.WD40 добре ли е за почистване на водачите?@M5kov: Да съм казал, че задържа? Даже напротив - писах че не загрява и се върти на ръка. Просто няма инерцията на другото, но то е с нов лагер.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    На ръка като завъртя гумата няма инерция.
                    Аз това го разбрах като задържане, извинявай.Може да пристяга само в определен момент/температура, не е задължително да е постоянно.
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #11
                      wwalker написа:
                      WD40 добре ли е за почистване на водачите?
                      Сваляш водачите и ги слагаш на бормашина (в патронника откъм тънката страна) , увиваш с финна шкурка примерно P320, P400 и натискаш да върти докато целият водач светне като току-що слязъл от струга, слагаш нова грес по водачите след като ги почистиш всичките и сглобяваш.
                      Фиат Крома 1.9 16v+
                      Фиат Браво 1.6 16v
                      Фиат Мареа 1.6 16v

                      Коментар


                        #12
                        Разбирам, но това мога като се прибера в бг. Засега освен да сваля апарата и почистя със спрей. Имам контактен и WD 40.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #13
                          е и на ръка със шкурка пак ще свърши работа да ги изтъркаш , не забравяй да изчистиш старата грес и да сложиш нова там където влизат водачите в апарата.
                          Фиат Крома 1.9 16v+
                          Фиат Браво 1.6 16v
                          Фиат Мареа 1.6 16v

                          Коментар


                            #14
                            Какво ги държи апаратите?Свалих двата болта 13, като държах контра с 15 на водачите. Апаратите просто дадаха малко луфт, но не се отделят от диска. Почна да се стъмва и ги събрах. Видях, че маншончетата са здрави. Пръснах контактен спрей през дупката отстрани на апарата, където се вижда пружина и дреболии. Шупна и изтече мръсотия, след което като монтирах колелото има инерция при завъртане на ръка като другото.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #15
                              Близо си бил ,трябвало е да разкачиш жилата за ръчната от апаратите ,и след като отвиеш болтовете държащи водачите да извадиш апарата с буталото настрани. След тези неща дърпаш водачите и излизат лесно в случай че не са запекли много.
                              Фиат Крома 1.9 16v+
                              Фиат Браво 1.6 16v
                              Фиат Мареа 1.6 16v

                              Коментар

                              Working...
                              X