Колеги напълно съм наясно с това което искам да направя. И естествено първо втулките ще направя. Проблема с тях ми е, че като мерих едната джанта и се оказа, че има на места леки деформаций на централния отвор от порядъка на 0,2мм не повече. Според мен това не би следвало да бъде проблем. Мисля тези дни да си направя втулките и да пробвам как ще стане с обикновенните болтове. И все пак ми се иска някой да изкаже мнение за свалянето на главините, за което съм писал във първия пост :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Най-удачен вариант за джанти 4x100
Collapse
X
-
като човек занимаващ се с метали, знаеш какво става при нарушаване структурата на едно метално изделие. В случая, освен вече съществуващите дупки, ще направиш нови 4. Дали няма да повлияе върху здравината на тези главини? Иначе Е решение..Nuova Croma - so far...so good
Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
Fiat BRAVA JTD - ex love
Коментар
-
Да, прав си. Но в случая става въпрос за 4 отвора с резби М12, а като се има впредвид големината на главината не би трябвало да е проблем. Само едно ме притеснява... На главината има две като щифтове, които се завиват за нея. Освен за допълнително центриране на джантата служат ли за нещо друго? Че на Мареата даже ги нямаме всички главини.
Коментар
-
Колега след като си в метален цех-сложи джантите на координата, зачисти си размера на леглото на втулката и после я уточни на 58.1 пак на координата щото при тия тънки стени има шанс да ти избяга Ф-то Нататък си знаеш-едва ли си сам в този цех УспехУмные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар