Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задържане на спирачен апарат фиат типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Задържане на спирачен апарат фиат типо

    Здравей те колеги. От няколко дена карам фиат типо 1.6 75 коня и имам проблем със спирачките. Като я взех човека каза, че дисковете и накладки те са били за смяна. Както и да е взех нови дискове на феродо и накладки на делфи. След разглабянето се оказа задържане на спирачниа апарат или по точно на буталото, защото бяха накладките на ламарина, а диска беше надра адски много със много дълбоки канали от страната на буталото. Както и да е смених ги... Оказа се че педала продължава да потъва и да спира трудно. Казаха ми че циментацията на диска трябва да падне. До тук добре минах около 500 км и доидоха малко по така спирачките, но педала продължавам да потъва. Отново ги обезвъздушихме но този път във сервиз, но пак същата работа. Разглобих апаратите и се оказа, че буталото не се прибира и продължава да задържа. От там взех ремонтен комплект гумички и ги сменихме.Изкарахме буталото и го почистихме(като ново беше). След което събрахме всичко и тръгнах си. Като се прибрах няма и 4 км се оказа че джантите са много топли и мирише много на феродо. Покарах я така малко и ги свалихме отново апаратите. Оказа се че продължава да задържа буталото и не връща като отпуснеш педала... Кажете колеги какво да правя вече... Изчерпах се от всякаде. Водачите и те са смазани със графитна грес. Не ми се дават пари за нови защото бройката им е 160 лв най евтините, втора ръка си имам. Дайте съвет какво да правя. Поздрави и благодаря ви много предварително

    #2
    типо

    колега провери спирачната помпа.

    Коментар


      #3
      А спирачните маркучи в какво състояние са?Тях провери ли ги.
      Fiat Brava 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        Маркучите са нови, а за помпата не се вижда да има течове.

        Коментар


          #5
          Значи проблема ти е в супорта, щом маркучето е ново- смяна с 2- ра употреба, не е скъп.
          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

          Коментар


            #6
            Съпорта на кое колега. А задържането на апарата по точно цилиндъра на какво се дължи. Като се има на предвид, че съм сменил всичко. Едното колело повече задържа от др...

            Коментар


              #7
              типо

              колега,ако педала на спирачката ти пропада.вероятно са гумичките на спирачната помпа не е задължително да има теч.пробваи с читава втора употреба или нова.

              Коментар


                #8
                Re: типо

                samo az написа:
                ....пробваи с читава втора употреба или нова.
                Или с ремонтен комплект.

                Коментар


                  #9
                  Ако двете джанти са топли-помпата е за гумички или смяна. Виж супортите /това което държи накладките/ дали шават Буталото много ти е излизало /щом дисковете са били износени и накладките са били до желязото/ и може да е надрало цилиндъра и затова да не може да се връща.
                  LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                  ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                  Коментар


                    #10
                    След смяната на гумичките по спирачния апарат, буталото излиза по лесно след като натиснеш педала но не се връща достатъчно за да отлепи накладката от диска. Самите водачи имаха много лека хлабина, но след като ги намазахме със графитната грес се оправиха...като почивам ще погледна помпата отново и ще взема гумите да сменя по нея. Но със това задържане ме е страх да излезна извън града... Благодаря колеги ще погледна пак да видя какво става със колата и ще видя какво мога да направя по нея

                    Коментар


                      #11
                      Ако ти загрява само единия спирачен апарат, то причината е или в него, или много рядко в помпата,ако задържат (греят) и двата- категорично помпа.
                      Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                      Коментар


                        #12
                        И двете колела задържат като дясното е повече от лявото. Помпите идентични ли са със бравото, защото четох тема как се ремонтират. Благодаря колега

                        Коментар


                          #13
                          А дали няма изкривявания. Много често се получава от прекомерно нагряване и рязко охлаждане. Говоря за супортите.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар

                          Working...
                          X