willow75bg написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Носачи ли са що са?
Collapse
X
-
Продават се, пробвай в магазините за части.Моята, като я водих на преглед, ми казаха че имало много лек луфт в шарнирите :/"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
willow75bg написа:Каква пък е тази литиева грес?Аз имам някаква,но не я знам каква е,най-вероятно е обикновена.Ще го купя маншончето на шарнира и ще го сменя.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Потвърждавам , че в Казанлък се справят добре с шарнирите . Има обаче една подробност , не трябва да е тотално разбит и ябълката да се е трила в метала , тоест леглото може и да не е перфектно но ябълката трябва да е добре. Тампоните е най лесно на преса да се набият , но става и с чук . Ако не е центрован добре ,ще приплъзне втулката по оста на носача и ще се намести.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
alvanovo написа:Досега в Казанлък съм правил и двата си носача. Доста съм минал вече и няма проблем - по разбитите улици на моя град.Nikolow написа:emzo написа:Аз пък да ви кажа, че в Кз имат често и издънки.Появява се едно досадно пукане. Нещо от сорта на 2 от 10 носача.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
А може ли да кажете какво точно е пукането?Имам едно прословуто препукване във волана при леко въртене на място с 1/4 оборот, а на последния преглед ми казаха, че шарнирите леееко са тръгнали. Дали тва не е от тях, щото друтото си е наред."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Рециклажа беше 24-25 с транспортните , TRW носача беше 240 (нямам отстъпки) , пълните ментета бяха 120.Проблема идва от там .че хората чакат шарнира да се разчука , тоест имаме биене метал в метал , износва се и ябълката и леглото . При рециклажа не се престъргва ябълката ,а само слагат полиамид . На всяка смяна на гуми зимни/летни вдигам само по една гума и се почва яко лашкане . Хубаво е един да лашка гумата другия да си сложи ръката на шарнира , тампоните , кормилните накрайници. Усети ли се луфт - се сменя , а не да чакам да почне да чука. Тампоните на носача ги пробвам като слагам по едно трупче отпред и отзад на гумата и се тръгва леко напред-назад. Биалетките и тампоните на стабилизиращата са ясни как се пробват.Аз рециклирх понеже тампоните си бяха добре , само шарнира не ми хареса, от тогава има навити доста километри , и рециклирах и оригиналните TRW с които дойде колата за да имам готови резервни.Въпроса рециклирани или не всеки сам си решава според джоба си и колата .FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар