Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Носачи ли са що са?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    willow75bg написа:
    Тази събота смених четирите тампона на двата оригинални носача,шарнирите не са мръднали.Трите тампона бяха трагедия.Номера става както казва М5коv,ъглошлайф,чук и дорник.При монтажа обаче скъсах едното моншонче на носача по невнимание.Продават ли се само маншони или да търся втора употреба здрав?
    Маншон на шарнира ли? Продават се силиконови и едни жълти полиеретанови. Така и така е скъсан, напълни си шарнира с литиева грес и ще те надживее.
    Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

    Коментар


      #17
      Продават се, пробвай в магазините за части.Моята, като я водих на преглед, ми казаха че имало много лек луфт в шарнирите :/
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #18
        Каква пък е тази литиева грес?Аз имам някаква,но не я знам каква е,най-вероятно е обикновена.Ще го купя маншончето на шарнира и ще го сменя.

        Коментар


          #19
          willow75bg написа:
          Каква пък е тази литиева грес?Аз имам някаква,но не я знам каква е,най-вероятно е обикновена.Ще го купя маншончето на шарнира и ще го сменя.
          просто издържа на по висока температура, българската е 1,50-2,00лв. тубичката.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            Там няма висока температура Сложи каквато и да е но по-мазна на пипане Може да добавиш и масло и да го разбъркаш и забравяш
            Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

            Коментар


              #21
              Потвърждавам , че в Казанлък се справят добре с шарнирите . Има обаче една подробност , не трябва да е тотално разбит и ябълката да се е трила в метала , тоест леглото може и да не е перфектно но ябълката трябва да е добре. Тампоните е най лесно на преса да се набият , но става и с чук . Ако не е центрован добре ,ще приплъзне втулката по оста на носача и ще се намести.
              FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

              Коментар


                #22
                Аз пък да ви кажа, че в Кз имат често и издънки.Появява се едно досадно пукане. Нещо от сорта на 2 от 10 носача.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Досега в Казанлък съм правил и двата си носача. Доста съм минал вече и няма проблем - по разбитите улици на моя град.
                  Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                  Коментар


                    #24
                    emzo написа:
                    Аз пък да ви кажа, че в Кз имат често и издънки.Появява се едно досадно пукане. Нещо от сорта на 2 от 10 носача.
                    Според теб кое точно в шарнира може да пука ?
                    FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                    Коментар


                      #25
                      alvanovo написа:
                      Досега в Казанлък съм правил и двата си носача. Доста съм минал вече и няма проблем - по разбитите улици на моя град.
                      С тази разлика, че ти си направил 2.Аз съм правил над 30 комплекта на приятели и има рекламации. Да, когато ги направи хубаво държат много.
                      Nikolow написа:
                      emzo написа:
                      Аз пък да ви кажа, че в Кз имат често и издънки.Появява се едно досадно пукане. Нещо от сорта на 2 от 10 носача.
                      Според теб кое точно в шарнира може да пука ?
                      Аз отдавна съм решил да не карам с рециклета. Има марки, читави, които с отстъпка идват малко над рециклаж на носач и държат доволно км.На въпроса ти ще отговоря така - това, което при един оборот на ябълката кара пукането да спре.Мога и по-детайлно да ти отговоря, но информацията не е моя и не е колегиално да я правя обществено достояние.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        А може ли да кажете какво точно е пукането?Имам едно прословуто препукване във волана при леко въртене на място с 1/4 оборот, а на последния преглед ми казаха, че шарнирите леееко са тръгнали. Дали тва не е от тях, щото друтото си е наред.
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #27
                          При движение на шарнирния болт се чува пукане.Оправя се временно като се смаже и се завърти с няколко оборота ябълката.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            Тенкс!
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              #29
                              Рециклажа беше 24-25 с транспортните , TRW носача беше 240 (нямам отстъпки) , пълните ментета бяха 120.Проблема идва от там .че хората чакат шарнира да се разчука , тоест имаме биене метал в метал , износва се и ябълката и леглото . При рециклажа не се престъргва ябълката ,а само слагат полиамид . На всяка смяна на гуми зимни/летни вдигам само по една гума и се почва яко лашкане . Хубаво е един да лашка гумата другия да си сложи ръката на шарнира , тампоните , кормилните накрайници. Усети ли се луфт - се сменя , а не да чакам да почне да чука. Тампоните на носача ги пробвам като слагам по едно трупче отпред и отзад на гумата и се тръгва леко напред-назад. Биалетките и тампоните на стабилизиращата са ясни как се пробват.Аз рециклирх понеже тампоните си бяха добре , само шарнира не ми хареса, от тогава има навити доста километри , и рециклирах и оригиналните TRW с които дойде колата за да имам готови резервни.Въпроса рециклирани или не всеки сам си решава според джоба си и колата .
                              FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                              Коментар


                                #30
                                Предничт тампон на Ори носач се намира трудно,той е с два диаметъра.
                                ex. punto elx 1.2i
                                Lancia Libra 1.6

                                Коментар

                                Working...
                                X