Колеги знам, че носачите ми са много зле, но до сега тропането беше единично при тръгване и спиране. Или с други думи като има хпрозонтално преместване на колелото. Да но от 1 седмица усещам тропане и при движение с малка скорост по леки неравности. Което винаги съм го свървал с кофти биалетки и пробел със стабилизираща щанга. Да но нея я ревизирах и не е от нея. Не е и от кормилен накрайник. Въпроса мие разбити тампони на носачите (и по-конкретно заден) може ли да дават вертикален луфт и да удрят примерно в щангата която е над тях?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Носачи ли са що са?
Collapse
X
-
Винаги съм се чудил струва ли си ремонта. При смяна си пазя старите носачи. 2 тампона общо са към 25лв. и още за шарнир сигурно поне 15лв. Майстора ще вземе още някой лев да избие и набие тампоните. Във Варна на Мануш войвода за шарнири една добра дума не съм чул. В Казанлък ги правели качествено. Сигурно още 20лв. за транспорт. Сложи и нови маншончета и те с куриер най-вероятно. Като теглиш чертата вярно е по-скъпо от нов.
Коментар
-
Заслужава си да смениш само тампоните, ако си с оригиналните носачи и шарнира е ОК.Тампоните са 40-45 лв. 4-те, което е около половината от цената на един нов носач.Вече за смяната ти трябват малко условия - голям чук, ъглошлайв, менгеме и време.2 пъти съм ги сменял на Брава и Мареа и пак ще ги сменя, ако се наложи."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Deqn написа:Да не успееш да извадиш тампона. При рязането да нараниш самия носач. И после да го набиеш накриво."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Заслужава си да смениш само тампоните, ако си с оригиналните носачи и шарнира е ОК.
Коментар
-
Ми разликата е точно в шарнира.Ако ти е здрав маншона на оригиналния и не е влизала вода в него, ще кара повече време от новия.На Бравата ми минах към 40К след като смених тампоните и продадох колата. Шарнира си беше отличен.Твоя майстор като изгори гумата, как вади вътрешния пръстен, който се набива в оста на носача? Подобно нагряване (предполагам с горелка) не променя ли структурата на метала?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Твоя майстор като изгори гумата, как вади вътрешния пръстен, който се набива в оста на носача? Подобно нагряване (предполагам с горелка) не променя ли структурата на метала?
Коментар
-
Точно втулката която е набита на преса няма как да падне защото не я стягала гумата. Ако сте сменяли тампони няма да говорите глупости като тая - режат се или се цепят с ъглошлайф за да изтънее,след това се доцепва втулката със секач. На Бравото оригиналните носачи си ги карам още и шарнирите са перфектни- само им следя маншоните да не се скъсат, а сигурно на 300х км , пък който ще да вярва в приказки. Виж сменяните носачи OКАП изкараха точно година и се скъсаха и двата тампона, а шарнира тръгна леко. Затова при здрави шарнири на оригинален носач ВИНАГИ сменям тампоните с качествени такива и нямам проблеми поне 2-3 години.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Тази събота смених четирите тампона на двата оригинални носача,шарнирите не са мръднали.Трите тампона бяха трагедия.Номера става както казва М5коv,ъглошлайф,чук и дорник.При монтажа обаче скъсах едното моншонче на носача по невнимание.Продават ли се само маншони или да търся втора употреба здрав?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар