Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Носачи ли са що са?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Носачи ли са що са?

    Колеги знам, че носачите ми са много зле, но до сега тропането беше единично при тръгване и спиране. Или с други думи като има хпрозонтално преместване на колелото. Да но от 1 седмица усещам тропане и при движение с малка скорост по леки неравности. Което винаги съм го свървал с кофти биалетки и пробел със стабилизираща щанга. Да но нея я ревизирах и не е от нея. Не е и от кормилен накрайник. Въпроса мие разбити тампони на носачите (и по-конкретно заден) може ли да дават вертикален луфт и да удрят примерно в щангата която е над тях?
    Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

    #2
    Тропат във всички посоки
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Тампоните на носачите са,първо те се скапват шарнира се разбива последен поне така беше при мен смених си само тампоните,но не си струва.Смяната на тампоните излиза колкото един носач.
      ex. punto elx 1.2i
      Lancia Libra 1.6

      Коментар


        #4
        Винаги съм се чудил струва ли си ремонта. При смяна си пазя старите носачи. 2 тампона общо са към 25лв. и още за шарнир сигурно поне 15лв. Майстора ще вземе още някой лев да избие и набие тампоните. Във Варна на Мануш войвода за шарнири една добра дума не съм чул. В Казанлък ги правели качествено. Сигурно още 20лв. за транспорт. Сложи и нови маншончета и те с куриер най-вероятно. Като теглиш чертата вярно е по-скъпо от нов.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          Заслужава си да смениш само тампоните, ако си с оригиналните носачи и шарнира е ОК.Тампоните са 40-45 лв. 4-те, което е около половината от цената на един нов носач.Вече за смяната ти трябват малко условия - голям чук, ъглошлайв, менгеме и време.2 пъти съм ги сменял на Брава и Мареа и пак ще ги сменя, ако се наложи.
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            И аз бях пред тази дилема. Но винаги има начин да се объркат нещата. Да не успееш да извадиш тампона. При рязането да нараниш самия носач. И после да го набиеш накриво. Реших да взема нови носачи. Все пак тези изкараха 40 000км.
            Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

            Коментар


              #7
              Deqn написа:
              Да не успееш да извадиш тампона. При рязането да нараниш самия носач. И после да го набиеш накриво.
              Няма как да го набиеш накриво. Тампона си се центрира на оста.Няма как да не успееш да го извадиш, за това ти е ъглошлайфа.И да го тръкнеш малко, нищо му няма. Трябва да си голям поройник, че да го съсишеш Сваляш твойте носачи, ако успееш да им свалиш тампоните - купуваш само тампони.Ако видиш, че тая работа не е за теб - купуваш нови носачи.Като заговорихме за носачи, не е лошо да погледна и моите
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                M5kov написа:
                Заслужава си да смениш само тампоните, ако си с оригиналните носачи и шарнира е ОК.
                Какво значение има дали са оригинални или не? Без тампони и шарнир останалото си е парче метал и марката е все тая. Здрав шарнир на ори носач значи над 200 хиляди км... аз в такава приказка не вярвам.Моя майстор не ги реже, а гори гумата на старите тампони. По думите му проблем със смяна на тампоните няма, но шарнирите във Варна не струват.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  Много готино звънят като ритнеш по гумата.
                  Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

                  Коментар


                    #10
                    Ми разликата е точно в шарнира.Ако ти е здрав маншона на оригиналния и не е влизала вода в него, ще кара повече време от новия.На Бравата ми минах към 40К след като смених тампоните и продадох колата. Шарнира си беше отличен.Твоя майстор като изгори гумата, как вади вътрешния пръстен, който се набива в оста на носача? Подобно нагряване (предполагам с горелка) не променя ли структурата на метала?
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #11
                      Има едни жълти маншончета за шарнири. Правят ги в Пловдив. Аз когато купя нова част със шарнирна сглобка първо и отварям шарнира. Добавям още грес (винаги е малко) и слагам новия маншон. Шарните стават доста по-издържливи.
                      Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

                      Коментар


                        #12
                        M5kov написа:
                        Твоя майстор като изгори гумата, как вади вътрешния пръстен, който се набива в оста на носача? Подобно нагряване (предполагам с горелка) не променя ли структурата на метала?
                        Знам ли, сигурно пръстена пада лесно, като не го притиска гумата. Нали писах вече, че проблеми със смяната на тампони няма, а с качеството на шарнирите във Варна. И накрая като теглиш чертата идва на цената на нов.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #13
                          Точно втулката която е набита на преса няма как да падне защото не я стягала гумата. Ако сте сменяли тампони няма да говорите глупости като тая - режат се или се цепят с ъглошлайф за да изтънее,след това се доцепва втулката със секач. На Бравото оригиналните носачи си ги карам още и шарнирите са перфектни- само им следя маншоните да не се скъсат, а сигурно на 300х км , пък който ще да вярва в приказки. Виж сменяните носачи OКАП изкараха точно година и се скъсаха и двата тампона, а шарнира тръгна леко. Затова при здрави шарнири на оригинален носач ВИНАГИ сменям тампоните с качествени такива и нямам проблеми поне 2-3 години.
                          Фиат Крома 1.9 16v+
                          Фиат Браво 1.6 16v
                          Фиат Мареа 1.6 16v

                          Коментар


                            #14
                            При мен излезе проблема от къде е, докато сменях накладки. Скъсан ми е преден тампон на носача. Носача играе във втулката.
                            Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

                            Коментар


                              #15
                              Тази събота смених четирите тампона на двата оригинални носача,шарнирите не са мръднали.Трите тампона бяха трагедия.Номера става както казва М5коv,ъглошлайф,чук и дорник.При монтажа обаче скъсах едното моншонче на носача по невнимание.Продават ли се само маншони или да търся втора употреба здрав?

                              Коментар

                              Working...
                              X