Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.2 няма ръчна и след смяната на накладки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    това всичкото важи за неизносен барабан с 3мм ръб

    Коментар


      #17
      ivel написа:
      това всичкото важи за неизносен барабан с 3мм ръб
      Кое от кой коментар?
      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

      Коментар


        #18
        кола

        Трябва да няма проблем със спирането разглоби и виж как е .Луфта не трябва да е голям м/у барабана и накладките .
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #19
          Макс. износване на барабана е 181.35 милиметра. При мен вече е 182.40мм след стругарската намеса, точно затова и няма как да спира добре след като е минало максимума. Нещо ме мотат с пружините.... и още не мога да сглобявам, иначче барабаните съм ги престъргал, накладките са нови. Дано този път да стане по добре.
          Прикачени файлове

          Коментар


            #20
            chaveto написа:
            Макс. износване на барабана е 181.35 милиметра. При мен вече е 182.40мм след стругарската намеса, точно затова и няма как да спира добре след като е минало максимума. Нещо ме мотат с пружините.... и още не мога да сглобявам, иначче барабаните съм ги престъргал, накладките са нови. Дано този път да стане по добре.
            Бравото ми с 1.8 мотора имаше разкошен ръб и спираше екстра и имаше разкошна ръчна....
            мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

            Коментар


              #21
              Най вероятно е с 200мм барабани, малко или много това си оказва влияние. Преди малко сглобих всичко и ръчната не държи както трябва, вярно, че не съм я натегнал все още както трябва, но все пак не държи. При стягане на гумата във въздуха и я превъртам с ключа при дръпната ръчна. Утре ще я натегна още малко и ще видя дали ще има някакъв ефект.

              Коментар


                #22
                Тази сутрин не се сдържах и я натегнах с отвертката. По три зъбчета се разпънаха и ръчната стана разкошна. На сух асфалт се завърта все едно е на сняг :D и на крачната се усеща.Качвам снимки които показват, че накладката е търкала при мен по цялата площ въпреки, че е е барабан и то износен при мен, на който му е обран ръбът .накладките са карани 50 километра и ето на каква повърхност са търкали.
                мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                Коментар


                  #23
                  При мен няма никой, нито ръчна нито крачна а смених и цилиндърчетата защото едно беше блокирало на 100%. Та реших направо да сменя и двете. При дръпната ръчна гумата я превъртам като я напъна.

                  Коментар


                    #24
                    chaveto написа:
                    При мен няма никой, нито ръчна нито крачна а смених и цилиндърчетата защото едно беше блокирало на 100%. Та реших направо да сменя и двете. При дръпната ръчна гумата я превъртам като я напъна.
                    разтвори ги още малко накладките, при мен ефекта се появи веднага още с даже с първото дърпане (без да чакам да се напасват ) и завлече задницата с лекота все едно е на сняг.
                    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                    Коментар

                    Working...
                    X