Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.2 няма ръчна и след смяната на накладки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.2 няма ръчна и след смяната на накладки

    Здравейте днес смених накладките на бравото 1.2 16 2000. Имало 2 размера барабание моето беше с малкия 180 мм. Нямам механизъм като на другите фиатки за саморегулиране. Механизма е на новите и на старите накладки. Старите ясно всичко по тях беше в разжда и други боклуци. Монтирах новите(обрах ръбчето на барабана) Натиснах няколко пъти спирачка, чух как се разтяга механизма и ето пак нямам ръчна. Натегнах от жилото при ръчната и пак нищо. Просто спира слабо. Преди да натегна имах по голям луфт в педала на спирачките. Нали уж механизма е саморегулиращ се. Дайте предложение какво да правя.
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    #2
    При новите накладки има разлика в радиуса на кривата на самото феродо спрямо кривата на барабана и се получава триене в малка точка а не по цялата повърхност на накладката. Караш и ги чакаш да се напаснат с времето.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      pi4_s_bravo написа:
      При новите накладки има разлика в радиуса на кривата на самото феродо спрямо кривата на барабана и се получава триене в малка точка а не по цялата повърхност на накладката. Караш и ги чакаш да се напаснат с времето.
      Мерси, ще чакам
      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

      Коментар


        #4
        [quote=AthlonXP]
        pi4_s_bravo написа:
        При новите накладки има разлика в радиуса на кривата на самото феродо спрямо кривата на барабана и се получава триене в малка точка а не по цялата повърхност на накладката. Караш и ги чакаш да се напаснат с времето.
        Мерси, ще чакам
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #5
          [quote=Fiat_Punto11][quote=AthlonXP]
          pi4_s_bravo написа:
          При новите накладки има разлика в радиуса на кривата на самото феродо спрямо кривата на барабана и се получава триене в малка точка а не по цялата повърхност на накладката. Караш и ги чакаш да се напаснат с времето.
          Мерси, ще чакам
          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

          Коментар


            #6
            Няма да стане веднага! pi4_s_bravo ти е обяснил защо. Покарай няколко стотин километра и тогава.
            00' Bravo 105 JTD

            Коментар


              #7
              Колеги аз съм с браво 1.6 16в също като колегите смених задни накладки,да кажа че съм с барабани и също нямам ръчна или поне не достатъчно.Навивах механизма който е за челюстите за да оптегна,но пак нямам.По наклон си държи нямам проблеми като натисна педала на спирачките си ловят и то добре,от лоста съм стегнал жилото също,но сега дори и на сняг не мога да влезна в завой както си трябва.За колегите които ще кажат да мина няколко стотин километра,вече съм минал повече.

              Коментар


                #8
                В понеделник съм почивка и ако е хубаво времето ще ги сваля пак барабаните да разхледам внимателно всички. А съм изчистил вътре всичко до блясък...
                мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                Коментар


                  #9
                  И за двама ви е най-лесно да направите следното -сваляте барабаните и с едра шкурка надирате повърхността на накладките. монтирате барабаните и карате малко, сваляте барабаните и огледайте къде е контактувала накладката с барабана- там ще е различно гланцирана повърхността. Така ще разберете на каква повърхност спирате отзад.
                  Фиат Крома 1.9 16v+
                  Фиат Браво 1.6 16v
                  Фиат Мареа 1.6 16v

                  Коментар


                    #10
                    Винаги първо започва да контактува горе при буталото и след това слиза надолу. Лошото е, че и след 200км пак няма да дойде ръчната. Лятото смених накладките и съм минал над 3к с Бравото и ръчната не дойде. Онзи ден ми изпадна един от щифтовете които държат накладките и стана мармалад. Днес си чакам новите комплекти + накладки и ще видя дали този път ще докарам ръчната да работи нормално. Като мисля и барабаните да ги закарам на стругар да ги пипне леко.

                    Коментар


                      #11
                      Какви са тея саморегулиращи механизми, може ли една снимка щом са по-различни?3 пъти съм сменял задни накладки (Пунто2, Мареа, Мултипла) и винаги си настройвам механизма на ръка с отвертка, изобщо не чакам да се самонатегне. И ръчната и крачната си работят от самото начало.1. Отхлабвам болта за регулиране на ръчната под лоста.2. Слагам накладките.3. Натягам на ръка или с отвертка механизма до толкова, че едвам, със сила да влезе барабана в накладките.4. Помпя 2-3 пъти педала, врътвам барабана и ако се върти свободно или с минимално претъркване, сглобявам.5. При нужда натягам болта за регулиране на ръчната под лоста.И така
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #12
                        M5kov написа:
                        Какви са тея саморегулиращи механизми, може ли една снимка щом са по-различни?3 пъти съм сменял задни накладки (Пунто2, Мареа, Мултипла) и винаги си настройвам механизма на ръка с отвертка, изобщо не чакам да се самонатегне. И ръчната и крачната си работят от самото начало.1. Отхлабвам болта за регулиране на ръчната под лоста.2. Слагам накладките.3. Натягам на ръка или с отвертка механизма до толкова, че едвам, със сила да влезе барабана в накладките.4. Помпя 2-3 пъти педала, врътвам барабана и ако се върти свободно или с минимално претъркване, сглобявам.5. При нужда натягам болта за регулиране на ръчната под лоста.И така
                        на 1.2 16 браво е друг механизма и на моето 1.9 жтд и на 1.8 16 бяха такива и не съм имал ядове. Но това 1.2 от както го имам (на сестра ми) никога не е имало ръчна колкото да седи на баира държи иначе в движение както казва колега и на сняг я няма ...... Ще видя ако през седмицата мога да го погледна, че до понеделник не ми се чака. Да видя как да разтворя максимално накладките.
                        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                        Коментар


                          #13
                          Накладките сами си се разтварят при натискане на спирачката или дърпане на ръчната, затова е механизма със зъбчетата. Проблема е контактната площ най вероятно. С износването на барабаните контактната площ се намалява още повече и от там идва проблема. При много други автомобили механизъма който държи накладките винаги разпънати се слага в долния край. По този начин долу където е голям луфта се намалява до минимум а в горния край буталцата пък си изкарват накладката с времето да контактува изцяло. Сега с по голям барабан като диаметър в долния край накладките няма да работят дори и да останат на желязо горе. Като това е моя теория и си пиша малко наизуст, без да съм мерил каквото и да било, но барабаните поне при мен имат 1.5мм ръб окомерно.

                          Коментар


                            #14
                            M5kov написа:
                            Какви са тея саморегулиращи механизми, може ли една снимка щом са по-различни?3 пъти съм сменял задни накладки (Пунто2, Мареа, Мултипла) и винаги си настройвам механизма на ръка с отвертка, изобщо не чакам да се самонатегне. И ръчната и крачната си работят от самото начало.1. Отхлабвам болта за регулиране на ръчната под лоста.2. Слагам накладките.3. Натягам на ръка или с отвертка механизма до толкова, че едвам, със сила да влезе барабана в накладките.4. Помпя 2-3 пъти педала, врътвам барабана и ако се върти свободно или с минимално претъркване, сглобявам.5. При нужда натягам болта за регулиране на ръчната под лоста.И така
                            Това е правилния ред колеги, като за т.3 тези накладки със зъбчетата има едно отворче на накладката пред планката със забчетата (оградено в червено), тика се една отверка и зъб по зъб се натяга и се пробва барабана. И да добавя :D и точка 6. Влизате във форума и пишете "Вече имам ръчна"
                            Прикачени файлове
                            FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

                            Коментар


                              #15
                              кола

                              И аз преди на Пунтото имах подобен проблем майсторите се чудеха какво да направят и едниия майстор направо ги разглоби и зглоби наново и всичко се беше оправило .
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X