Здравейте днес смених накладките на бравото 1.2 16 2000. Имало 2 размера барабание моето беше с малкия 180 мм. Нямам механизъм като на другите фиатки за саморегулиране. Механизма е на новите и на старите накладки. Старите ясно всичко по тях беше в разжда и други боклуци. Монтирах новите(обрах ръбчето на барабана) Натиснах няколко пъти спирачка, чух как се разтяга механизма и ето пак нямам ръчна. Натегнах от жилото при ръчната и пак нищо. Просто спира слабо. Преди да натегна имах по голям луфт в педала на спирачките. Нали уж механизма е саморегулиращ се. Дайте предложение какво да правя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.2 няма ръчна и след смяната на накладки
Collapse
X
-
pi4_s_bravo написа:При новите накладки има разлика в радиуса на кривата на самото феродо спрямо кривата на барабана и се получава триене в малка точка а не по цялата повърхност на накладката. Караш и ги чакаш да се напаснат с времето.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
[quote=AthlonXP]pi4_s_bravo написа:При новите накладки има разлика в радиуса на кривата на самото феродо спрямо кривата на барабана и се получава триене в малка точка а не по цялата повърхност на накладката. Караш и ги чакаш да се напаснат с времето.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
[quote=Fiat_Punto11][quote=AthlonXP]pi4_s_bravo написа:При новите накладки има разлика в радиуса на кривата на самото феродо спрямо кривата на барабана и се получава триене в малка точка а не по цялата повърхност на накладката. Караш и ги чакаш да се напаснат с времето.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Колеги аз съм с браво 1.6 16в също като колегите смених задни накладки,да кажа че съм с барабани и също нямам ръчна или поне не достатъчно.Навивах механизма който е за челюстите за да оптегна,но пак нямам.По наклон си държи нямам проблеми като натисна педала на спирачките си ловят и то добре,от лоста съм стегнал жилото също,но сега дори и на сняг не мога да влезна в завой както си трябва.За колегите които ще кажат да мина няколко стотин километра,вече съм минал повече.
Коментар
-
И за двама ви е най-лесно да направите следното -сваляте барабаните и с едра шкурка надирате повърхността на накладките. монтирате барабаните и карате малко, сваляте барабаните и огледайте къде е контактувала накладката с барабана- там ще е различно гланцирана повърхността. Така ще разберете на каква повърхност спирате отзад.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Винаги първо започва да контактува горе при буталото и след това слиза надолу. Лошото е, че и след 200км пак няма да дойде ръчната. Лятото смених накладките и съм минал над 3к с Бравото и ръчната не дойде. Онзи ден ми изпадна един от щифтовете които държат накладките и стана мармалад. Днес си чакам новите комплекти + накладки и ще видя дали този път ще докарам ръчната да работи нормално. Като мисля и барабаните да ги закарам на стругар да ги пипне леко.
Коментар
-
Какви са тея саморегулиращи механизми, може ли една снимка щом са по-различни?3 пъти съм сменял задни накладки (Пунто2, Мареа, Мултипла) и винаги си настройвам механизма на ръка с отвертка, изобщо не чакам да се самонатегне. И ръчната и крачната си работят от самото начало.1. Отхлабвам болта за регулиране на ръчната под лоста.2. Слагам накладките.3. Натягам на ръка или с отвертка механизма до толкова, че едвам, със сила да влезе барабана в накладките.4. Помпя 2-3 пъти педала, врътвам барабана и ако се върти свободно или с минимално претъркване, сглобявам.5. При нужда натягам болта за регулиране на ръчната под лоста.И така"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Какви са тея саморегулиращи механизми, може ли една снимка щом са по-различни?3 пъти съм сменял задни накладки (Пунто2, Мареа, Мултипла) и винаги си настройвам механизма на ръка с отвертка, изобщо не чакам да се самонатегне. И ръчната и крачната си работят от самото начало.1. Отхлабвам болта за регулиране на ръчната под лоста.2. Слагам накладките.3. Натягам на ръка или с отвертка механизма до толкова, че едвам, със сила да влезе барабана в накладките.4. Помпя 2-3 пъти педала, врътвам барабана и ако се върти свободно или с минимално претъркване, сглобявам.5. При нужда натягам болта за регулиране на ръчната под лоста.И такамненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Накладките сами си се разтварят при натискане на спирачката или дърпане на ръчната, затова е механизма със зъбчетата. Проблема е контактната площ най вероятно. С износването на барабаните контактната площ се намалява още повече и от там идва проблема. При много други автомобили механизъма който държи накладките винаги разпънати се слага в долния край. По този начин долу където е голям луфта се намалява до минимум а в горния край буталцата пък си изкарват накладката с времето да контактува изцяло. Сега с по голям барабан като диаметър в долния край накладките няма да работят дори и да останат на желязо горе. Като това е моя теория и си пиша малко наизуст, без да съм мерил каквото и да било, но барабаните поне при мен имат 1.5мм ръб окомерно.
Коментар
-
M5kov написа:Какви са тея саморегулиращи механизми, може ли една снимка щом са по-различни?3 пъти съм сменял задни накладки (Пунто2, Мареа, Мултипла) и винаги си настройвам механизма на ръка с отвертка, изобщо не чакам да се самонатегне. И ръчната и крачната си работят от самото начало.1. Отхлабвам болта за регулиране на ръчната под лоста.2. Слагам накладките.3. Натягам на ръка или с отвертка механизма до толкова, че едвам, със сила да влезе барабана в накладките.4. Помпя 2-3 пъти педала, врътвам барабана и ако се върти свободно или с минимално претъркване, сглобявам.5. При нужда натягам болта за регулиране на ръчната под лоста.И такаFIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар