Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не стабилно пунто при сняг 1.1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не стабилно пунто при сняг 1.1

    Бе колеги да питам дали е така и при вас . Падне ли сняг почва ма шубе да го карам . Чуствам го че е прекалено леко карам с 15ки 195/50 нарочно уж за по голяма стабилност сцепление и тн пък го чусвам точно кат някаф леген ... Дет са завърти секи момент. При вас така ли е. С кви гуми го карате къф грайф земал съм зимни гуми и 13ки и 15ки и няма тежест та колата да има сцепление и няма. Се едно е на кънки .
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    #2
    Ти с тия широки гуми каква стабилност/сцепление/ искаш на лед и сняг.Погледай клипове на ралита през зимата,да видиш с какви гуми карат/като ширина/.
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      Човече, първо се научи да пишеш, после колата ти няма да е "не стабилна" повече.Неслучайно има изискване за завършен 8-ми клас за да положиш изпит за шофьорска книжка.Явно все още в милата ни родина може да си купиш свидетелството.П.П. Нямам нищо против теб конкретно, но много се дразня от неграмотното писане Извинявам се за спам-а.
      Stilo 1.9 JTD 115Hp

      Коментар


        #4
        стабилна кола на лед и сняг?! недей да караш с 300км/ч просто.. или си купи верижна машина пп.Зимата се кара по принцип с по-тесни гуми ти какво очакваш на 900кг с тези 195...
        Haters Gonna Hate

        Коментар


          #5
          ivokolev написа:
          Човече, първо се научи да пишеш, после колата ти няма да е "не стабилна" повече.Неслучайно има изискване за завършен 8-ми клас за да положиш изпит за шофьорска книжка.Явно все още в милата ни родина може да си купиш свидетелството.П.П. Нямам нищо против теб конкретно, но много се дразня от неграмотното писане Извинявам се за спам-а.
          Мога да те смая , колко съм технически грамотен , това че ти се дразниш или други като теб. Явно изпитам омраза към предмета... Заради надути даскали.(Погледни един ТЪП даскал по Литература и Български език той разбира само от това , рядко са отворени личности , него не вълнува нищо друго.Налага си неговото като си мисли ,че е достоен и горд и тн, Ми извинявай ма знанията му няма да му оправят колата.Обаче той продължава да си е горд със знанията си макар извън работата му да са безполезни.Проблема е че ги налага на останалите. Ма как ти ще грешиш ма тва недопустимо ма ти ма обиждаш , това е неуважение към езика дъра бъра пет чадъра , до толкова ми е спечелил вниманието ,че ме отегчил. Или както казват разтягане на локуми , много думи казани а всъщност нищо като смисъл .) И просто ме интересува същността , а не правописа и запетайките. Забелязал съм ,че повечето можещи и знаещи хора тук също не са много на ти с пунктуацията. За мен не е проблем дори не го забелязвам искрено ги уважавам, търся същината на проблема и решението му. Чувствам се свободен да споделя знанията си и да придобия нови, без да ме упреква някой как пиша или говоря. ВЪВ ФОРУМА АЗ СЕ ЧУВСТВАМ У ДОМА СИ ! Ти като си си у вас да не би да говориш се едно изнасяш реч. Говориш си разговорно и свободно. Важно е желанието и отклика на помощ без нищо насреща в замяна. Другото ,че като тръгне да ми се лее мисълта , нямам време да мисля къде е запетайката или с а у е и или така на татък е думата. Мисля по същината на проблема. Не отричам , че пиша не грамотно ТАКА Е!Но ако взема да си следя правописа както прави един познат ИНЖЕНЕР и БАКАЛАВЪР и не знам си какъв още като му чета постове, умувал е над тях за правописа половин час след като е написал какво иска да каже. Е аз това желание и търпение нямам. Примерно като взема да си представя една електрическа схема или верига и мисля кое от къде минава и какво става , знаеш ли през къде ми е за правописа. Важен е крайния резултат и да работи. Само и само да не ме помислели за не грамотен или да не съм дразнел някого. От страна за гумите правите сте. На истина широката гума създавам по голяма предпоставка за плъзгане. Искам да споделя ,че съм го карал и с тънки гуми 13ки и пак не е кой знае толкова стабилно. Просто явно купето е леко и не е за експерименти зимата и се кара особено опасно. Вида ли баир стръмен почвам да са кръстя ако съм сам. Като сме двамата с баща ми по 120-130 кила общо тегло 250кг ,горе долу нещата са добре ... Но сам ли съм ужас ...
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            Предницата има ли нещо разбито и ходил ли си на реглаж скоро?Задния мост здрав ли е(лагерите на носачите) и как са му тампоните?
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #7
              nsn написа:
              Предницата има ли нещо разбито и ходил ли си на реглаж скоро?Задния мост здрав ли е(лагерите на носачите) и как са му тампоните?
              Предницата е крива , 2 удара имам един челен , и после през един знак пак заради поднасяне и е малко крива от десния край Но малко не е много десния фар е 5 см надолу под капака . Да ходил на съм на реглаж на предницата но ефект никакъв поради кривата предница или кривия десен рог. Задния мост е здрав скоро сменях лагери на задния десен носач понеже тропаше и беше се разкрачила, и тампоните към купето са сменени преди хлопаше 2008 като я купих при рязко спиране. Окачването е сменено с газово , от зад съм преминал на на дискови спирачки не съм махал кантарите. Забелязвам ,че при рязко спиране на лед или хлъзгаво задницата се завърта на дясно ... Или поне пробва да ме завърти , оня ден в снега при изкачване на един баир така стръмен и качвам на 3та и в момента в които пусна газта рязко и почва да шари в ляво или в дясно ...
              Прикачени файлове
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #8
                кола

                От така написаното излиза не добре работа на спирачките .
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Re: кола

                  kluchar написа:
                  От така написаното излиза не добре работа на спирачките .
                  Бе то майната ми на спирачките ша спирам някак си , ма поне да не са притеснявам от нагорнищата. Но след като боксува кат луда когато няма 2ри пасажер по нагорнище , камоли да спре по надолнище Аз спирачките не си ги харесам отдавна или май по напред ми хващат задните , от колкото предните. Така или иначе не ми харесва и чувствителността и ше минавам на 257х20 дискове. Но проблема не ми е толкова със спирането колкото със сцеплението. Макар ,че като се замисля логически по голямата повърхност на гумата и по-голяма площ контакт с земята при спиране би осигурило по къс спирачен път.Тоест по голяма част от гумата се трие и би трябвало да спре по лесно. Но това важи май само при сухи условия. При мокро или сняг май не е така.
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #10
                    При сняг винаги по-тясна и по висока гума :D аз така знам ! И винаги стоковия размер гуми
                    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                    Втората......пак същата!
                    (_-_)______////_______(_-_)
                    Punto75-Вече на жената!
                    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                    Коментар


                      #11
                      bmahob написа:
                      При сняг винаги по-тясна и по висока гума :D аз така знам ! И винаги стоковия размер гуми
                      и се окопавах Все ровех да изляза после поне с 13ките така беше , ръгна са в няква пряспа и до там ... Тоест праговете опрат в снега и цялото купе оказва съпротивление а само 2 гуми драштят да го дръпнат. Пък съм са возил в опели и разни други мама им стара кат снегорин са влиза рови и си излиза ...
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        Като спомена за крива предница след няколко удара, защо не я вкараш в сервиз с възможност за разпъване и корекция на геометрията на купето, предполагам че в Хюстън имате такъв сервиз. Бравата на сина след целувка с един бакшиш имаше разлика в диагоналите на купето на двигатела около 5 см, след стенда всичо си е ОК.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #13
                          Re: кола

                          [quote="Fiat_Punto11"]
                          kluchar написа:
                          ... Макар ,че като се замисля логически по голямата повърхност на гумата и по-голяма площ контакт с земята при спиране би осигурило по къс спирачен път.Тоест по голяма част от гумата се трие и би трябвало да спре по лесно. Но това важи май само при сухи условия. При мокро или сняг май не е така.
                          То правилно мислиш ,ама само от една страна. За да имаш сцепление ти трябва и тегло върху тая гума , не е като при Мечо Пух колкото повече толкова повече. Гумите освен като размер да ги гледаш ,трябва да са и новички, с повече грайфер - аз примерно махам зимна гума която доближи 6.5мм и е на повече от 3 години.
                          Фиат Крома 1.9 16v+
                          Фиат Браво 1.6 16v
                          Фиат Мареа 1.6 16v

                          Коментар


                            #14
                            NikMar написа:
                            Като спомена за крива предница след няколко удара, защо не я вкараш в сервиз с възможност за разпъване и корекция на геометрията на купето, предполагам че в Хюстън имате такъв сервиз. Бравата на сина след целувка с един бакшиш имаше разлика в диагоналите на купето на двигатела около 5 см, след стенда всичо си е ОК.
                            Кви парички излезе , питам тука там , повечето са някви индянци с крикове щели да опират греда в тавана и да напъват от долу ... На МБК съм чул че имат такова нещо , но не съм стигнал до там все още.
                            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                            Коментар


                              #15
                              При нас излезе 200 лв, имаме сервиз със специален стенд за това, но как действа не съм присъствал, но стана добре, всички луфтове на капака и калниците са добре, и след реглажа на предницата все едно нищо не е било.
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар

                              Working...
                              X