Когато брата удари вана, левия рог беше изкривен на няколко места с общо изкривяване около 5 см. - пълно разглобяване на предницата, професионално изправяне по схеми на фиат с необходимите машини - 400 лева. Това в Пловдив. А иначе - спирачките може да са ти основен фактор за това плъзгане. Казваш че тегли надясно - погледни цилиндъра да не задържа - карай на прав участък определено време и после остави колата да спре сама без натискане на спирачките. Пипни джантите да видиш дали са топли. И другото щом чустваш че задните хващат повече, смени спирачните маркучи на предните и ще видиш каква разлика ще има. Запушен маркуч може да е причина течността да не може да напусне спирачния цилиндър и да го кара да задържа и от там завъртането.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не стабилно пунто при сняг 1.1
Collapse
X
-
Re: кола
[quote="pi4_s_bravo"]Fiat_Punto11 написа:kluchar написа:... Макар ,че като се замисля логически по голямата повърхност на гумата и по-голяма площ контакт с земята при спиране би осигурило по къс спирачен път.Тоест по голяма част от гумата се трие и би трябвало да спре по лесно. Но това важи май само при сухи условия. При мокро или сняг май не е така.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: кола
[quote="S_BANKOV"]pi4_s_bravo написа:Fiat_Punto11 написа:kluchar написа:... Макар ,че като се замисля логически по голямата повърхност на гумата и по-голяма площ контакт с земята при спиране би осигурило по къс спирачен път.Тоест по голяма част от гумата се трие и би трябвало да спре по лесно. Но това важи май само при сухи условия. При мокро или сняг май не е така.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Където 2 ма колеги споменават гумите, да пиша и аз. 3 та зима карам пунто 1.2 16В 86 коня. Лятото с ( купувани чисто нови гуми преди 2 години). Зимата с 2 годишни чисто нови гуми само отпред отзад с летните. Размера е .... 195/50/15 Не съм усетил поднасяне, освен ако не се правя на супермен с тия задни летни гуми, но така като те слушам, на теб ти носи повече със зимни гуми навсякъде. Понеже на задните им е вече повече от 24 месеца постоянно каране планирам за догодина да не ги използвам ( стават 3 годинишни и малко... ) Много хора все още се лъжете с МНОГО ЗАПАЗЕНИ, ЧИСТО НОВИ гуми ВТОРА УПОТРЕБА. Едни гуми ако седят 4 години и в склада не карани дори 20 км, пак са стари. Независимо че имат 7-8 мм грайфер. Ако искаш мога да ти подаря едни 205/50/15 дънлоп с който лятото на +30 градуса можеш да се пребиеш като куче. Летни гуми са с 7 мм грайфер просто са пластмасови. За спирачките хората ти казват не защото няма да можеш да спреш, а ако имаш а ти със сигурност имаш някой от задните апарати, който задържа. Това нещо в завой като става все едно караш с 60 по сняг и лед и се опитваш да натискаш спирачка. Естественно че ще поднася. Виж си цилиндри маркучи. Може да си свикнал с такова спиране. Но определено то ти допринася за пързалянето. Успех и безавариино.
Коментар
-
Относно гумите и стабилността- Първо: производителя е препоръчал размера на гуми и Второ: ( не по- малко важно)- НОВИ ГУМИ, колега, нови гуми! Казвам го от горчив личен опит! Т’ва със гуми на 80%, 90% и 5мм, 7мм грайфер, ама на по пет-шест години си е игра със здравето и живота! Има и не чак толкова скъпи марки и опита ме научи, че е по-добре да си купя примерно FALKEN, ама нови за два сезона, отколкото скъпа марка, втора употрба, незнайно как съхранявани и експлоатирани гуми.
Коментар
-
Simeon Vasilev написа:Относно гумите и стабилността- Първо: производителя е препоръчал размера на гуми и Второ: ( не по- малко важно)- НОВИ ГУМИ, колега, нови гуми! Казвам го от горчив личен опит! Т’ва със гуми на 80%, 90% и 5мм, 7мм грайфер, ама на по пет-шест години си е игра със здравето и живота! Има и не чак толкова скъпи марки и опита ме научи, че е по-добре да си купя примерно FALKEN, ама нови за два сезона, отколкото скъпа марка, втора употрба, незнайно как съхранявани и експлоатирани гуми.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Абе да не ти е десния крак по-тежък, а? Съгласен съм, че не ни бият парите, ама и не са чак толкова скъпи гумите. А като се има предвид, че едни нови гуми можеш да ги караш спокойно до три сезона, не мисля. че е чак толкова скъпо. Относно теглото.. С Браво автоматик, последните две зими минавам Петрохан, та от там мисля,че имам доста наблюдения.. Иначе и аз съм ти земляк- каунь, артик, ама има и по снежни пътища от нашите...
Коментар
-
Simeon Vasilev написа:Абе да не ти е десния крак по-тежък, а? Съгласен съм, че не ни бият парите, ама и не са чак толкова скъпи гумите. А като се има предвид, че едни нови гуми можеш да ги караш спокойно до три сезона, не мисля. че е чак толкова скъпо. Относно теглото.. С Браво автоматик, последните две зими минавам Петрохан, та от там мисля,че имам доста наблюдения.. Иначе и аз съм ти земляк- каунь, артик, ама има и по снежни пътища от нашите...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар