Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не стабилно пунто при сняг 1.1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Когато брата удари вана, левия рог беше изкривен на няколко места с общо изкривяване около 5 см. - пълно разглобяване на предницата, професионално изправяне по схеми на фиат с необходимите машини - 400 лева. Това в Пловдив. А иначе - спирачките може да са ти основен фактор за това плъзгане. Казваш че тегли надясно - погледни цилиндъра да не задържа - карай на прав участък определено време и после остави колата да спре сама без натискане на спирачките. Пипни джантите да видиш дали са топли. И другото щом чустваш че задните хващат повече, смени спирачните маркучи на предните и ще видиш каква разлика ще има. Запушен маркуч може да е причина течността да не може да напусне спирачния цилиндър и да го кара да задържа и от там завъртането.
    Fiat Bravo 1.9 TD100

    Коментар


      #17
      Не са индианци,при липса на стенд се прави така.Не всеки може да си позволи стенд,а и зависи кой работи с него
      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

      Коментар


        #18
        Относно спирачките- ако всичко друго като маркучи, цилиндри и т.н е наред то задължително се регулира кантара- особено след като са сменени барабаните с дискове.
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #19
          Re: кола

          [quote="pi4_s_bravo"]
          Fiat_Punto11 написа:
          kluchar написа:
          ... Макар ,че като се замисля логически по голямата повърхност на гумата и по-голяма площ контакт с земята при спиране би осигурило по къс спирачен път.Тоест по голяма част от гумата се трие и би трябвало да спре по лесно. Но това важи май само при сухи условия. При мокро или сняг май не е така.
          То правилно мислиш ,ама само от една страна. За да имаш сцепление ти трябва и тегло върху тая гума , не е като при Мечо Пух колкото повече толкова повече. Гумите освен като размер да ги гледаш ,трябва да са и новички, с повече грайфер - аз примерно махам зимна гума която доближи 6.5мм и е на повече от 3 години.
          Просто става една голяма шейна Аз карам със 195-50-15 и ням проблем със занасянето на колата, провери си спирачките и амортисьорите.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            Re: кола

            [quote="S_BANKOV"]
            pi4_s_bravo написа:
            Fiat_Punto11 написа:
            kluchar написа:
            ... Макар ,че като се замисля логически по голямата повърхност на гумата и по-голяма площ контакт с земята при спиране би осигурило по къс спирачен път.Тоест по голяма част от гумата се трие и би трябвало да спре по лесно. Но това важи май само при сухи условия. При мокро или сняг май не е така.
            То правилно мислиш ,ама само от една страна. За да имаш сцепление ти трябва и тегло върху тая гума , не е като при Мечо Пух колкото повече толкова повече. Гумите освен като размер да ги гледаш ,трябва да са и новички, с повече грайфер - аз примерно махам зимна гума която доближи 6.5мм и е на повече от 3 години.
            Просто става една голяма шейна Аз карам със 195-50-15 и ням проблем със занасянето на колата, провери си спирачките и амортисьорите.
            Амортисиорите са чистак нови газови ITN знам че не е кой зна марката ... а спирачките , съм сменял всичко по тях . Но предните не ми харесват , рано или късно ще ги разкарам и ще сложа 257х20 диск. С помпа , серво и апарати. S_BANKOV e прав шейна си е ...
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #21
              Където 2 ма колеги споменават гумите, да пиша и аз. 3 та зима карам пунто 1.2 16В 86 коня. Лятото с ( купувани чисто нови гуми преди 2 години). Зимата с 2 годишни чисто нови гуми само отпред отзад с летните. Размера е .... 195/50/15 Не съм усетил поднасяне, освен ако не се правя на супермен с тия задни летни гуми, но така като те слушам, на теб ти носи повече със зимни гуми навсякъде. Понеже на задните им е вече повече от 24 месеца постоянно каране планирам за догодина да не ги използвам ( стават 3 годинишни и малко... ) Много хора все още се лъжете с МНОГО ЗАПАЗЕНИ, ЧИСТО НОВИ гуми ВТОРА УПОТРЕБА. Едни гуми ако седят 4 години и в склада не карани дори 20 км, пак са стари. Независимо че имат 7-8 мм грайфер. Ако искаш мога да ти подаря едни 205/50/15 дънлоп с който лятото на +30 градуса можеш да се пребиеш като куче. Летни гуми са с 7 мм грайфер просто са пластмасови. За спирачките хората ти казват не защото няма да можеш да спреш, а ако имаш а ти със сигурност имаш някой от задните апарати, който задържа. Това нещо в завой като става все едно караш с 60 по сняг и лед и се опитваш да натискаш спирачка. Естественно че ще поднася. Виж си цилиндри маркучи. Може да си свикнал с такова спиране. Но определено то ти допринася за пързалянето. Успех и безавариино.

              Коментар


                #22
                Относно гумите и стабилността- Първо: производителя е препоръчал размера на гуми и Второ: ( не по- малко важно)- НОВИ ГУМИ, колега, нови гуми! Казвам го от горчив личен опит! Т’ва със гуми на 80%, 90% и 5мм, 7мм грайфер, ама на по пет-шест години си е игра със здравето и живота! Има и не чак толкова скъпи марки и опита ме научи, че е по-добре да си купя примерно FALKEN, ама нови за два сезона, отколкото скъпа марка, втора употрба, незнайно как съхранявани и експлоатирани гуми.

                Коментар


                  #23
                  Simeon Vasilev написа:
                  Относно гумите и стабилността- Първо: производителя е препоръчал размера на гуми и Второ: ( не по- малко важно)- НОВИ ГУМИ, колега, нови гуми! Казвам го от горчив личен опит! Т’ва със гуми на 80%, 90% и 5мм, 7мм грайфер, ама на по пет-шест години си е игра със здравето и живота! Има и не чак толкова скъпи марки и опита ме научи, че е по-добре да си купя примерно FALKEN, ама нови за два сезона, отколкото скъпа марка, втора употрба, незнайно как съхранявани и експлоатирани гуми.
                  Бе на всички в форума ни е ясно ,че новото е най-добре. Ама не ни врят парите ... Ако имахме пари нямаше да има форум щяхме си ходим по сервизите да ни дерат ... Колата си е не стабилна и с най-новите гуми ... Прекалено лека е пущината ...
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #24
                    Абе да не ти е десния крак по-тежък, а? Съгласен съм, че не ни бият парите, ама и не са чак толкова скъпи гумите. А като се има предвид, че едни нови гуми можеш да ги караш спокойно до три сезона, не мисля. че е чак толкова скъпо. Относно теглото.. С Браво автоматик, последните две зими минавам Петрохан, та от там мисля,че имам доста наблюдения.. Иначе и аз съм ти земляк- каунь, артик, ама има и по снежни пътища от нашите...

                    Коментар


                      #25
                      Simeon Vasilev написа:
                      Абе да не ти е десния крак по-тежък, а? Съгласен съм, че не ни бият парите, ама и не са чак толкова скъпи гумите. А като се има предвид, че едни нови гуми можеш да ги караш спокойно до три сезона, не мисля. че е чак толкова скъпо. Относно теглото.. С Браво автоматик, последните две зими минавам Петрохан, та от там мисля,че имам доста наблюдения.. Иначе и аз съм ти земляк- каунь, артик, ама има и по снежни пътища от нашите...
                      Бравотото сякак е по тежко ... То браво с такива смешни двигатели 55 коня няма 65 му е май най малкото на дизела ... бензиновите почват от 75 нагоре
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар

                      Working...
                      X