Имам проблем със спирането! Педала потъва до долу, губя течност, и спирам само с помпене. С едно натискане все едно не съм натиснал. Видях че има прясно петно от течност зад помпата където влиза в купето. Купих комплект гумички занподмяна, обаче не мога да сваля казанчето! Някой разглабял ли е помпата да каже. И друго стана от два дни ми изчезна ръчната, незнам дали има връзка. Само информативно нови рръбички накладки дискове отпред и отзад преди 6 месеца всички механизми работят
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ремонт спирачна помпа браво 1.6 16
Collapse
X
-
Ами гумичките са 12 лв. А стара помпа ако взема, ще реша да и сменя гумичките и така да си я сложа, за да не я сменян и нея след месец. В този ред на мисли ще направя моята. Иначе бих взел нова не са скъпи. Незнам. Сега трябва цялата предница да правя щото в поледицата издрънчах един голф, и работата е сериозна.fiat bravo sx 1.6 16V 103
Коментар
-
В 90% от случаите така става-има промяна и на геометрията вътре, не са само гумички.Само с измерване може да се види дали тази помпа става за рециклиране.Шлайфа се до следващ ремонтен размер и се взимат съответния размер гумички. Но за толкова дрегни детайли като помпите за коли...вече май никъде не се прави. Прави се на големи машини.
Коментар
-
Така, в петък смених гумичките! Получи се успешно. Вмомента нямсм теч, и спирачките са на ниво, да не кажа че се уча да карам наново. Преследих до сега теч няма. Всичко е ок. Не видвх да има износване в цилиндрите тъй като Гумите имат триене с помпата самите метални части вътре нямат, та лично аз не че съм сигурен, ама според мен не знам за кво шлаифане става на въпрос. Та ще кача и няколко снимки може и леко обяснение, понеже незнаех и като свалих цилиндъра всичко себразхвърча, а вбгугъл така и не открих снимки на раглобена помпа. Та начинанието ми струваше 12 лева и 3 часа работа с обезвъздушаване на 4колелаfiat bravo sx 1.6 16V 103
Коментар
-
За дс се разглоби цилиндъра се маха първо зегера. После внимателно се дърпа, като се придържа защото при излизане се разхвъава всичко понеже пружината го избутва. Под казанчето има два отвора с гумички. След премахването се вижда в единия още един пръстен, под него има елемент приличащ на сифон. Той отдолу си има опашка която придържа втория цилиндър отвътре или каквото е там. При издърпването му се освобождавс и вътрешния.ред на разглобяване: казанче, гумичките под него, сифончето, зегера, дърпате внимателно на вън. На осите има едни щипки който държат шайбите пред гумичките. Леко с отверка се напъва и излизат. Подменяте гумичките, и събирате в обратния ред, като обаче първо след като вкарате първата част, натискате навътре, вкарвате сифончето и после втората част, за да натискате за зегера самонедна пружина тъй като първата вече е натисната и законтрена.fiat bravo sx 1.6 16V 103
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар