Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със хидравличен съединител на Пунто 2 1.9 жтд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със хидравличен съединител на Пунто 2 1.9 жтд

    Здравейте колеги, пиша в този раздел тъй като проблема е комплексен. Преди около 3 седмици заден спирачен цилиндър на моята кола протече. Казанчето със спирачната течност се изпраз и иии оправиха ми колата пбаче след това се започна едно ходене по мъките със педала на съединителя. Четири пъти го обезвъздушават и четири пъти педала пропада ли пропада след пробег около 60-150км. Горна и долна помпа са сменени(TRW) преди 15 000км и изключвам тях като вариант за повредата. Моля помогнете с мнение от къде и как е възможно да всмуква въздух тая система, че да няма оправяне толкова време. Не изключвам варианта майсторите да са некадърни, нищо, че са ми братовчеди. Другото е евентуално да ми предложите сервиз някъде в софия, в който поне ще се отнесат съвестно къю сличая понеже вече цял месец ми оправят тоя проблем и резултата е един и същи...
    Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX

    #2
    Re: Проблем със хидравличен съединител на Пунто 2 1.9 жтд

    Antonio_Pr написа:
    Здравейте колеги, пиша в този раздел тъй като проблема е комплексен. Преди около 3 седмици заден спирачен цилиндър на моята кола протече. Казанчето със спирачната течност се изпраз и иии оправиха ми колата пбаче след това се започна едно ходене по мъките със педала на съединителя. Четири пъти го обезвъздушават и четири пъти педала пропада ли пропада след пробег около 60-150км. Горна и долна помпа са сменени(TRW) преди 15 000км и изключвам тях като вариант за повредата. Моля помогнете с мнение от къде и как е възможно да всмуква въздух тая система, че да няма оправяне толкова време. Не изключвам варианта майсторите да са некадърни, нищо, че са ми братовчеди. Другото е евентуално да ми предложите сервиз някъде в софия, в който поне ще се отнесат съвестно къю сличая понеже вече цял месец ми оправят тоя проблем и резултата е един и същи...
    Тъй като имах доста време да размишлявам над темата докато чакам някакъв отговор по собствената си тема, стигнах до следната логика.Процедурата, по която моите майстори обезвъздушават помпите на съединителя е абсолютно грешна "дай да надуем казанчето за течността и да изпуснем течността през пробката на долната помпа". Ако се вложи малко мисъл веднага човек се сеща, че въздуха няма как да бъде изкаран отгоре надолу, като естествената посока си е нагоре.Ако това, което мисля е правилно то следва, че надувайки казанчето въздушната възглавница, която се е образувала се измества някъде по системата и така привидно проблема със съединителя е решен, но с течение на времето балона, който е изгонен се приближава, приближава иии почва бавно и методично да обърква горната помпа. От там буталцето започва да се връща все по малко и все по малко докато достигнем до момента, в който от общо 50мл течност в горната помпа влизат не повече от 10-20мл.Някой да ме поправи ако греша или ако има и друг вариант по моята схема
    Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX

    Коментар


      #3
      Не мога да препоръчам сервиз в София, оставям това на колегите, но определено трябва да отидеш някъде където знаят как се обезвъздушава такава система.
      Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

      Коментар


        #4
        tomsan написа:
        Не мога да препоръчам сервиз в София, оставям това на колегите, но определено трябва да отидеш някъде където знаят как се обезвъздушава такава система.
        То аз както съм тръгнал само ще започна да си правя колата, че да съм сигурен в резултатите а не да гадая на кой километър ше и се ибе майката мила
        Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX

        Коментар


          #5
          Antonio_Pr написа:
          tomsan написа:
          Не мога да препоръчам сервиз в София, оставям това на колегите, но определено трябва да отидеш някъде където знаят как се обезвъздушава такава система.
          То аз както съм тръгнал само ще започна да си правя колата, че да съм сигурен в резултатите а не да гадая на кой километър ше и се ибе майката мила
          Това е най-добрият вариант, ако знаеш какво да правиш с инструментите. По принцип въздуха бяга нагоре, а течноста надолу, ама зависи през какъв отвор минава, защото когато е много тесен, може и да не помогне гравитацията. Не случайно, при спирачките се обезвъздушава от пробките на цилиндърчетата които са долу, а не от помпата която е горе. Хвани някой да помпи на педала на съединитела, а ти обезвъздушавай от долната помпа. Следи горе казанчето да не остава без течност. не оставяй да върви на самотек, че нищо няма да стане. Процедурата - един натиска педала на съединитела и го задържа натиснат. Ти изпускаш от пробката на долната помпа, докато съединитела върне буталцето и стягаш пробката. Тоя вътре пуска педала и натиска отново. Повтаряш тази процедура, докато не прекараш поне 100 мл течност. Сложи едно прозрачно маркуче, може от система (медицинска), на пробката и събирай дренираната течност в чиста тубичка. Така ще виждаш и дали излиза въздух от пробката и ще може да използваш течноста отново вместо да я оставяш да изтича на земята.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            Dido_Lyubenov написа:
            Antonio_Pr написа:
            tomsan написа:
            Не мога да препоръчам сервиз в София, оставям това на колегите, но определено трябва да отидеш някъде където знаят как се обезвъздушава такава система.
            То аз както съм тръгнал само ще започна да си правя колата, че да съм сигурен в резултатите а не да гадая на кой километър ше и се ибе майката мила
            Това е най-добрият вариант, ако знаеш какво да правиш с инструментите. По принцип въздуха бяга нагоре, а течноста надолу, ама зависи през какъв отвор минава, защото когато е много тесен, може и да не помогне гравитацията. Не случайно, при спирачките се обезвъздушава от пробките на цилиндърчетата които са долу, а не от помпата която е горе. Хвани някой да помпи на педала на съединитела, а ти обезвъздушавай от долната помпа. Следи горе казанчето да не остава без течност. не оставяй да върви на самотек, че нищо няма да стане. Процедурата - един натиска педала на съединитела и го задържа натиснат. Ти изпускаш от пробката на долната помпа, докато съединитела върне буталцето и стягаш пробката. Тоя вътре пуска педала и натиска отново. Повтаряш тази процедура, докато не прекараш поне 100 мл течност. Сложи едно прозрачно маркуче, може от система (медицинска), на пробката и събирай дренираната течност в чиста тубичка. Така ще виждаш и дали излиза въздух от пробката и ще може да използваш течноста отново вместо да я оставяш да изтича на земята.
            Долния цилиндър на съединителя е пластмасов и може да се обезвъздушава само с помпа за изтегляне на течността,защото пробката не се развива.
            Маренго 1.9Jtd-110 2002

            Коментар


              #7
              Не съм ровил съединител на Пунто, но това ми излиза като резервна част в интернет. Нещо не ми се връзва да е пластмасов цилиндъра.дистанция [мм]: 42 мм отвор-? [mm]: 20,64 мм мярка на резбата: innesto r. материал: чугун за номер артикул: 3222 спирачна система: valeo
              Прикачени файлове
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Имам една снимка на цилиндърче от 1.2 16В, което е изцяло пластмасово.
                Прикачени файлове
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  Колеги, проблема е решен. Сличайно реших да проверя горната помпа, че ми се стори като да квака... Отварям аз вадя металния лост дет се закрепва за педала вадя зегерката, и, бутвам буталцето и ооо чудо пружината вътре разтрошена на 4 парчета направо получих удар. Та купих нова помпа промих цялата система и колата вече мърка и не се оплаква :DМерзи за съветите иии внимавайте с частите на TRW... накладките им са хубави ама май само с това спира хубавото при тях, а е възможно да е било и фалшификат. След 15 000км пак ще споделя колко са хубави пък LUK :D
                  Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX

                  Коментар


                    #10
                    trw се купува само от тех-ко

                    Коментар


                      #11
                      ivel написа:
                      trw се купува само от тех-ко
                      Точно от там беше купена помпата или поне така твърдяха братовчедите
                      Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX

                      Коментар


                        #12
                        Не разбирам как сте я мъчили, за да счупите пружината. Обезвъздушаването става от пробката на долната помпа под акумулатора. Както и ти си се сетил по трудния начин, а то е елементарно. Махаш капачката на казанчето. Ползваш подходящо маркуче, което нахлузваш на развитата пробка, а от другата страна вкарваш една 50 кубикова спринцовка. Много готино избълбуква казанчето и си готов.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #13
                          wwalker написа:
                          Не разбирам как сте я мъчили, за да счупите пружината. Обезвъздушаването става от пробката на долната помпа под акумулатора. Както и ти си се сетил по трудния начин, а то е елементарно. Махаш капачката на казанчето. Ползваш подходящо маркуче, което нахлузваш на развитата пробка, а от другата страна вкарваш една 50 кубикова спринцовка. Много готино избълбуква казанчето и си готов.
                          За чупенето може и аз да съм виновен ама не съм чак толкова добър, за да я строша на 4 парчета Случвало се е да правя резки превключвания на предавки с ритане на педала ама ми е трудно да повярвам, че сам съм направил всичко
                          Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX

                          Коментар


                            #14
                            по-скоро при монтажа

                            Коментар


                              #15
                              По скоро от изчерпан капацитет....
                              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                              Коментар

                              Working...
                              X