Днес колата е готова. Окачването отново е много стегнато. Явно без такива ремонти не може.Излиза, че окачването на маерата е един от най-здравите и елементи.Веднъж съм сменял тампоните на предните носачи, рециклирал съм веднъж шенкелните болтове. Накрайници на колмилната щанга не съм сменал, нито тампони на напречната щанга. Един преден лагер на главина съм сменял и сега задните на оста на носача. Алортисьори не съм сменял.Минал съм над 120 000 км в моя пълен с дупки град.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чукане в задно дясно колело
Collapse
X
-
Смених лагерите! Няма нужда да разказвам през какви неприятности преминах :D . Но все пак за 7 часа работа успях. Гумата се изправи, фиксира се ( не се мърда като я клатя :D ), колата стана доста по-стабилна.. Обаче шибаното дрънчене на задното дясно колело си остана.. Проверих всички тампони, амортисьора, всички болтове. Колко е сигурна моята проверка - не съм сигурен :D . Но не установявам проблемFiat Punto Mk1 1.2 SX 75hp
Коментар
-
Zeus написа:Смених лагерите! Няма нужда да разказвам през какви неприятности преминах :D . Но все пак за 7 часа работа успях. Гумата се изправи, фиксира се ( не се мърда като я клатя :D ), колата стана доста по-стабилна.. Обаче шибаното дрънчене на задното дясно колело си остана.. Проверих всички тампони, амортисьора, всички болтове. Колко е сигурна моята проверка - не съм сигурен :D . Но не установявам проблемКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Zeus написа:Смених лагерите! Няма нужда да разказвам през какви неприятности преминах :D . Но все пак за 7 часа работа успях. Гумата се изправи, фиксира се ( не се мърда като я клатя :D ), колата стана доста по-стабилна.. Обаче шибаното дрънчене на задното дясно колело си остана.. Проверих всички тампони, амортисьора, всички болтове. Колко е сигурна моята проверка - не съм сигурен :D . Но не установявам проблемFiat Punto Mk1 1.2 SX 75hp
Коментар
-
Нито са седалки, нито кората. Жилото не знам какво да ми проверявам. Не трака от барабана нито се удря някъде. Онзи ден ми направи впечатление, че при рязко натискане на спирачката изтропва (всеки път при по-рязко натискане). Също така на неравности през които не трака, когато премина на спирачка през тях хлопа. Вече започва да ми омръзва и май най-накрая ще я занеса на майстор.Fiat Punto Mk1 1.2 SX 75hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар