В последната седмица ми се случиха две странни ситуации.1. Карам с 80 на прав участък - натискам спирачката малко по-рязко, не до-долу, но не й плавно - колата много осезаемо тръгна да завива наляво.2. Снощи в София - карам с нормална скорост, леко чукнах спирачките(дори чукнах е силно казано) по нанадолнище в един подлез със завой, при което колата пак тръгна наляво и трябваше по-серизно с волана надясно за да я изправя.Ситуациите са само тези двете, през това време не се е случвало друга подобна ситуация, но ми направиха впечатление, защото се събраха две за кратко време, а до сега не се е случвало.Някакви идеи ? накладки или гуми(за гумите не виждам да имат явни деформации, изтърквания в някои области).Грешен раздел-> Преместена.Редактирано заглавие!Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със спирачките! Колата тръгва наляво-Решено!!!
Collapse
X
-
Лошо налягане в спирачната система... Възможности много.Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
А да са ти били мокри дисковете в тези случаи ? Става въпрос за много мокри. Износени накладки стържат и се чува доста неприятно. Запушен спирачен маркуч задържа и започва да дърпа в движение и колелото загрява и мирише. Има ли спирачна течност в казанчетео ? Ако имаш спукан маркуч или повредено цилиндърче - да изпуска течност, може да се получи този пробле, защото спирачкита са на два кръга и иединия евентуално не сработва добре или изобщо.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Не, не са били мокри, а спирачна течност има. БО като пише за носач - по принцип знам, че единия носач бил "тръгнал", но можел още да изкара - казаха ми ги както март месец, така и преди два месеца(2000км), когато специално заради него ходих да го проверят, като и до сега нищо не тропа. Иначе си правих опити с по-рязко спиране тези дни - на 4,5 пъти, един път кривва накъдето си реши, но не така много както двата случая които ме накараха да пиша. В другите случаи си спира без да криви.Ще я водя при майстора и ще видим какво ще излезеFiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now
Коментар
-
Е хора, моля ви се...вие за едни спирачки направо пратихте колата в Надин.Запушен маркуч прави каквото си поиска. Задържа налягане, не пуска досттъчно, веднъж пуска-друг път не и т.н.Окачване...ако е толкова разбито, ще го е забелязал много отдавна. Ако му е там проблема, ще дърпа и при движение, не само на спиране.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар