По принцип е така, но не става. Както съм писал по-горе отворът на карето, където са ушите на зегерката, не позволява да се разтвори достатъчно, за да мине през оста. При максимално отворени уши пак не е достатъчно за да мине. С едното ушо срязано се нанизва без проблем. На оригиналното каре този отвор е 2-3 мм по-широк и съответно зегерката се разтваря малко повече и минава, но да имате предвид, че някои карета имат този проблем.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна маншони карета Lancia Dedra 1.6
Collapse
X
-
Изолирбанда на вътрешните маншони много скоро го махнах понеже на десния маншон скобата се пързаляше и на 2 пъти е търкаляше по полуоската, обаче за щастие нямаше течове. Вчера направих една простотия. От 2к км ми скрибуца предна главина...не знам коя точно. Та реших да вдигна колата на крик последователно от 2те страни и да засиля на скорост докато слушам къде ще засвири. Е, нищо не чух ма пръснах и 2та външни маншона понеже моето умно другарче взе че даде яко газ на 5-та, а те както се сещате са подвити като при напълно навит волан понеже гумата виси ненормално много... Сега отново ще сменям външни маншони. Ще пробвам бързия метод с разкачане само на външните кормилни накрайници, че хич не ми се губи време по тази простотия дето сътворихме.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар