Мм.. Здравейте ! Имам известен проблем с ръчната и нейно захващане, като я дръпна само намаля скороста , даже не се чува и как лови на зъбците, на место държи без значение какъв е наклонът.. не вярвам да са накладки и мисля , че трябва да се натегне ..някой да обясни как точно да стане, знам долу-горе , но искам и съвет Фиат Брава 1.6
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Натягане на ръчна
Collapse
X
-
Е ти искаш да спираш в движение с нея ли?! Няма как да стане.Иначе се натяга от една "гайка" под маншона на лоста."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
За ръчната както съм споменавал в други теми първо трябва да Ви работят саморегулиращите механизми на накладките, за да може накладките да са максимално близко до барабаните. Ако не работят и не Ви се дават пари за нови /много скъпи за такова глупаво техническо решените/ си ги регулирате ръчно през 5000 км. Това става много лесно като се повдигне на крик колата и се развие един от болтовете държащи джантата. През отвора за болта с фенерче светвате и въртите гумата докато видите зъбчатото колело на механизма. Някой помощник натиска спирачката за да няма натиск от накладките върху механизма и да въртите по-лесно зъбчатото колело с тънка отверка през отвора за болта. Натягате механизма толкова колкото е необходимо така че при завъртане на колелото на ръка накладките да трият съвсем леко в барабана. При работещ механизъм това става автоматично.Всичко това се прави на напълно отпуснати жила на ръчната от болта в купето. Като сте готови с накладките едва тогава натягате жилата така че да имате ръчна, но същевременно при пусната ръчна колелата да не задържат. Най-лесно е когато и двете колела са във въздуха да правите настройката на опъването на жилото. Ако останете на варианта с ръчното регулиране, като ориентир ползвате ръчната - вземе ли да хваща по-нагоре значи е време да отделите 10 минути да натегнете механизмите, жилото веднъж настроено НЕ СЕ ПИПА. С натягането на механизмите ръчната си идва отново в "нормата".Голяма грешка е да се използва нятягането на жилата на ръчната като саморегулиращ механизъм! Така се намалява хода на лостовата система на накладките и съответно и силата, която прилагате при дърпането на ръчната.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар