Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спирачни барабани ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    S_BANKOV написа:
    muns61 написа:
    S_BANKOV написа:
    И все пак преди да ги монтирате ги завъртете да ги видите дали всъщност не са криви.
    Съвсем сериозно те питам, как се проверява?
    Е не бъзикаш ме, Завъртат се на струг.
    Завъртат се на струг, ама как ще ги хванеш? Ако ги сложиш на универсала, няма никаква гаранция, че той не мята. Технологията е следната - в универсала се стяга парче стомана, чугун, или каквото има и се застъргва диаметър колкото на шийката на главината. Барабанът се слага на шийката и с плоча се притиска с центъра на задното седло. Така е центрован, все едно е на главината, така се престъргват дискове и барабани. Колко мислиш, че ще иска стругарят за тази операция? Чугунът и стоманата с такъв диаметър не са без пари, а дорника след сваляне от универсала не става вече, стърже се наново.
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #17
      muns61 написа:
      S_BANKOV написа:
      muns61 написа:
      S_BANKOV написа:
      И все пак преди да ги монтирате ги завъртете да ги видите дали всъщност не са криви.
      Съвсем сериозно те питам, как се проверява?
      Е не бъзикаш ме, Завъртат се на струг.
      Завъртат се на струг, ама как ще ги хванеш? Ако ги сложиш на универсала, няма никаква гаранция, че той не мята. Технологията е следната - в универсала се стяга парче стомана, чугун, или каквото има и се застъргва диаметър колкото на шийката на главината. Барабанът се слага на шийката и с плоча се притиска с центъра на задното седло. Така е центрован, все едно е на главината, така се престъргват дискове и барабани. Колко мислиш, че ще иска стругарят за тази операция? Чугунът и стоманата с такъв диаметър не са без пари, а дорника след сваляне от универсала не става вече, стърже се наново.
      яз си имам вуйчо стругар, парЕ не ми взЕма
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        На такива племенници-авантаджии директно показвам вратата! :D
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #19
          ogi28b написа:
          Tadeli написа:
          ivel написа:
          ами тогава слагай trw и забравяш за проблема
          Благодаря ти !
          Ама има ли изобщо проблем? Защо искаш да ги сменяш тея барабани? Всичко останало проверено ли е? Цилиндър, маркучи, челюстите? Поне от началото на темата останах с впечатление, че ще сменяш само барабаните по някаква причина, а честно казано - това е може би последното по важност нещо в спирачките.
          От както съм я купил от 1 година - задните не съм ги барал въобще . Предните всичко е сменено. Преди 10 дни ходих на преглед и задните трудно минаха - стана ми ясно , че има някакъв проблем. Трябва както казваш да отида на сервиз и да се видят маркучи и т.н .

          Коментар


            #20
            beast31 написа:
            Така и така ще ги сменяш - що не сложиш дискове?
            Действам както е оригинално . Иначе с дискове по-добре ли е ?

            Коментар


              #21
              Tadeli написа:
              Иначе с дискове по-добре ли е ?
              Лично за мен - да!Спира по-добре,ръчната е по-добра и изглежда яко през летНите джанти.
              Fiat Punto 1.1 6Speed

              Коментар


                #22
                beast31 написа:
                Tadeli написа:
                Иначе с дискове по-добре ли е ?
                Лично за мен - да!Спира по-добре,ръчната е по-добра и изглежда яко през летНите джанти.
                Преобразуването сложно ли е ?

                Коментар

                Working...
                X