Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч по амортисьор?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч по амортисьор?

    Здравейте,забелязах че на един от предните амортисьори е потекло масло.На това колело трябва да се сменя тампон или шарнир (не мога да преценя точно).Какво е причината? Благодаря,за отделеното време!http://prikachi.com/images.php?images/362/7547362O.jpg
    Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

    #2
    За смяна...

    ПП:кажи все пак каква е колата, освен цвета и мотора какъв е?За в бъдеще ще от полза за по-добрата комуникация м/у теб и съфорумниците.Колега,за смяна са и двата предни.Дошло му е времето -избило е някое уплътнение.Предни са и не карай с висока скорост,да не се озовеш в някоя канавка или дърво покрай пътя.Защо и двата?-за да си спестиш двойната хамалогия по майстори,ако не си го правиш сам, и второ:просто и на другия времуто му идва,даже може и той да е изтървал ,но да не е омаслен.За окачването-първо физически оглед за скъсани ,нацепени,изместени тампони,после чрез лост повдигане тук-там да видиш кое има луфт.Питай,за което те интересува поне сам да си провериш това-онова.Успех!
    Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
    Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

    Коментар


      #3
      кола

      Покачваш че амортисьора е за смяна смени него
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Re: За смяна...

        pl4 8rp написа:
        ПП:кажи все пак каква е колата, освен цвета и мотора какъв е?За в бъдеще ще от полза за по-добрата комуникация м/у теб и съфорумниците.Колега,за смяна са и двата предни.Дошло му е времето -избило е някое уплътнение.Предни са и не карай с висока скорост,да не се озовеш в някоя канавка или дърво покрай пътя.Защо и двата?-за да си спестиш двойната хамалогия по майстори,ако не си го правиш сам, и второ:просто и на другия времуто му идва,даже може и той да е изтървал ,но да не е омаслен.За окачването-първо физически оглед за скъсани ,нацепени,изместени тампони,после чрез лост повдигане тук-там да видиш кое има луфт.Питай,за което те интересува поне сам да си провериш това-онова.Успех!
        Да,пропуснал съм,извинявам се за което! Фиат Пунто 1.2, 60к.с. 16V ,98 година
        Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

        Коментар

        Working...
        X