Здравейте,забелязах че на един от предните амортисьори е потекло масло.На това колело трябва да се сменя тампон или шарнир (не мога да преценя точно).Какво е причината? Благодаря,за отделеното време!http://prikachi.com/images.php?images/362/7547362O.jpg
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч по амортисьор?
Collapse
X
-
За смяна...
ПП:кажи все пак каква е колата, освен цвета и мотора какъв е?За в бъдеще ще от полза за по-добрата комуникация м/у теб и съфорумниците.Колега,за смяна са и двата предни.Дошло му е времето -избило е някое уплътнение.Предни са и не карай с висока скорост,да не се озовеш в някоя канавка или дърво покрай пътя.Защо и двата?-за да си спестиш двойната хамалогия по майстори,ако не си го правиш сам, и второ:просто и на другия времуто му идва,даже може и той да е изтървал ,но да не е омаслен.За окачването-първо физически оглед за скъсани ,нацепени,изместени тампони,после чрез лост повдигане тук-там да видиш кое има луфт.Питай,за което те интересува поне сам да си провериш това-онова.Успех!Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
-
Re: За смяна...
pl4 8rp написа:ПП:кажи все пак каква е колата, освен цвета и мотора какъв е?За в бъдеще ще от полза за по-добрата комуникация м/у теб и съфорумниците.Колега,за смяна са и двата предни.Дошло му е времето -избило е някое уплътнение.Предни са и не карай с висока скорост,да не се озовеш в някоя канавка или дърво покрай пътя.Защо и двата?-за да си спестиш двойната хамалогия по майстори,ако не си го правиш сам, и второ:просто и на другия времуто му идва,даже може и той да е изтървал ,но да не е омаслен.За окачването-първо физически оглед за скъсани ,нацепени,изместени тампони,после чрез лост повдигане тук-там да видиш кое има луфт.Питай,за което те интересува поне сам да си провериш това-онова.Успех!Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар