Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Накладки, лагери или ....?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Накладки, лагери или ....?

    Здравейте колеги,За предишен проблем със новия съединител и маховик на пунтото, тук получих правилния съвет до който и майстора успя да стигне, та за това пак да си пробвам късмета Проблемът ми е следния - при Алфа Ромео 156 SprotWagon когато я покарам на дълъг път или път малко повечко в София и от задно дясно колело започва едно непрестанно пищене/стържене. Много силно се чува когато колата си върви по инерция или ускорява. Звука спира при натискане на спирачката.Последния път екпериментирах и дръпнах ръчната на най-слабата степен и нямаше шум.След дълъг път, когато отида до задните колелета и греят доста.В главата са ми следните варианти: 1. Леко крив диск и неприбрали се докрай бутала на спирачните апарати и когато диска и феродото загреят повечко, това че леко се допират причинява този звук. Ако е това - какво се прави? Раздвижване и смазване на буталцата и евентуално нови накладки с по-меко феродо (текущите са TRW).2. Преди доста време сам си смених жилата на ръчната (купих си новите от АХМ). Възможно ли е да има проблем с дължината и ръчната да доближава накладките до диска повече от необходимото? Ако е това - от къде може да се регулира?3. Лагери?4. Нещо другоБлагодаря предварително
    Пунто МК2 1.9JTD 80

    #2
    Аз бих пробвал на вдигнато колело със свалена гума да завъртя главината с диска, да се види задържа ли , на пресекулки ли върви (ту да закача ,ту не) , и раздвижване/смазване на водачите на апарата.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      Правери също каро пуснеш ръчната дали се връщат докрай лостчетата на апарата.Понякога блокират във втулката и като отпуснеш ръчната не се връщат докрай и накладките задържат.Самите накладки също трябва да се движат свободно в улеите.
      brava 1.9.jtd 2001
      punto 1.2 sport 1994
      Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!

      Коментар


        #4
        Равносметката при мен се оказа следната, след като оставих колата на майстора: - От малкото ръждица която се е появила тук там, връщането на накладките назад е било почти невъзможно (почистване) - На единия апарат гумичките бяха скъсани (ремонтен комплект) - От дългото каране така, нагряването беше изпекло феродото и то беше започнало да се рони, дисковете също бяха променили цвета си (както каза майстора - отвърнали са се). (нови дискове и накладки) Сега нещата са ок Благодаря за съветите! п.с. ако се бях усетил по-рано, можеше и да мина по-евтино
        Пунто МК2 1.9JTD 80

        Коментар

        Working...
        X