Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Митсубиши няма спирачки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Митсубиши няма спирачки

    Колеги баджанака ми има Митсубиши Спейс стар 1.8 GDI 123 к.с.Когато кара и натисне спирачките първият и най-много вторият път има нормални спирачки,после педала се втвърдява и колата въобще не спира.Сменя сервоапарата -2 пъти,маркуча който е от двигателя за вакуума също го сменяхме,вакуума от мотора също го замервахме и е добре.Някои казват че в ABS е навлязъл въздух и затова така,но сп.система не е отваряна.Колелетата не му задържат.Когато мотора работи на празен ход оборотите са добре,но в момента когато натисне спирачките и оборотите скачат.Това е общо взето.Помогнете,ако можете.Благодаря предварително.
    STILO-2003-115 HP-JTD Power
    Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

    #2
    Когато е корав педала има ли спирачки?Ако няма процедурата е следната:отвивате тръбичката от АБС-а идваща от спирачната помпа и виждаш дали има налягане или не.Ако има налягане я завиваш и отвиваш тръбичка излизаща от АБС-а и отиваща към някое колело и виждаш има ли налягане или не.Няма ли налягане следва ремонт или смяна на АБС модула.Дано да съм бил полезен.
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      Благодаря колега.Когато е твърд педала спирачки няма.
      STILO-2003-115 HP-JTD Power
      Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

      Коментар


        #4
        Маркучи сменяни ли са някога и кога за последно? Ако не са сменяни - добра идея е да се сменят всички, заедно със спирачната течност.

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          Маркучи сменяни ли са някога и кога за последно? Ако не са сменяни - добра идея е да се сменят всички, заедно със спирачната течност.
          Той не ги е сменял и най-вероятно не са сменяни в чужбина.Ама първите 2 пъти си има спирачки нормално-това е интересното.
          STILO-2003-115 HP-JTD Power
          Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

          Коментар


            #6
            Щом променя чувствително оборотите при натискане на спирачката, значи сервото се еб@ва. Друго не виждам какво може да е. Тоя проблем го имах преди доста години на Москвича, даже се чуваше съскане като започне да засмуква въздух през сервото :D Ако слга серво втора ръка, няма значение колко пъти го е сменял. Може това да им е слабото място.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Благодаря Ви колеги че се отзовахте,ще пробвам и ще пиша.
              STILO-2003-115 HP-JTD Power
              Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

              Коментар

              Working...
              X