Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пулсиране на педала на спирачките

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    NikMar написа:
    Точно това, на 6 Брави, 2 Браво и 2 Мареи в рода /държим на марката :D/ все с такива съм развивал.
    Искаш ли да се обзаложим,че отвора е за шестограм 7 , ти може и с чук и отверка да ги развиваш или с клещи, ама правилното е с шестограма. Всъщност той в повечето комплекти евтини го няма, моя съм го купувал 2007-ма за 10лв само един брой и общо взето в цялата кола само за водачите има приложение.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #47
      zlatarov написа:
      Колега, явно не си я прочел внимателно Намесих се в темата защото имаме един и същи проблем с колегата пуснал темата Опитвам се да намеря къде е проблема. Да реално нямам проблем при спиране, а само при на тискане от време на време педала пулсира така е и заглавието на темата. Има и др тема където и там съм се борил да установя от къде е проблема.Така вчера свалих предните гуми, за да огледам и видях, че наистина на водачите нямам маншони. напръсках ги с ВД и след това не се наблюдава проблем. Днес също не усетих пулсиране -най вероятно проблема е във водачите в които са влизали боклуци. Сега искам да ги сваля и гресирам.Ще кача снимки. Питането ми е следното:Апарата се държи само нна двата болта, които минават през водачите (шестограми)нали така?Доста гледах и не разбрах как се вадят накладките, само тази металната скоба вижда да може да се махне, след това какво ...?Целта ми е да сваля целите апарати, да избия водачите и да им сложа грес за спирачки и да им сложа маншони
      Неможеш да ме убедиш ,че пулсирането в педала се дължи на водачите. Ако имаш 2 идеално прави повърхности движещи се една спрямо друга - едната на накладките ,другата на диска, няма земна сила която да причини тресене,пулсиране, биене или както щеш го наречи. Занимавал съм се с тресене,шлайфане,сменяни и каквото се сетиш по дискове,барабани ,задни дискове, вентилирани дискове все на браво и мареа за да го твърдя със сигурност. Пулсирането в случаи когато ту го има,ту го няма може да се появи при спукано витло на вентилиран диск- ти обаче си с плътни и това отпада. От блокирали водачи най-много да ти задържат накладките, пулсиране на педала няма как да ти причинят. Може още дълго да се ровиш и да търсиш проблема , ако искаш на ЛС ще ти пусна инфо къде да ти изправят предните дискове на 100% и то на нормални цени.
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #48
        Пич,пусни и на мен инфо,че имам едни задни на 124-ката за изправяне.7 мм са останали,ама ако им пусна тънка стружка (няколко микрона) може и да ги карам още 5 години

        Коментар


          #49
          dzveraSW2 написа:
          Пич,пусни и на мен инфо,че имам едни задни на 124-ката за изправяне.7 мм са останали,ама ако им пусна тънка стружка (няколко микрона) може и да ги карам още 5 години
          Ако се опитваш да си забавен или оригинален не ти се получава само да знаеш. Има си минимални размери за всеки диск, ако си над тях не виждам разумна причина да се не се шлайфат дисковете.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #50
            Колега и аз не намирам логика, но след пръскането с ВД и то се вижда къде съм пръскал на снимката от тогава пулсиране не се наблюдава. Решил съм да сваля водачите и да ги смажа нищо не губя Ще покарам известно време и ще видя, ще споделя какво е станало, но за сега пулсиране не съм усетил.Като се убедя, че няма пулсиране ще пусна и абс-а.А относно дисковете и тях ще ги сменя.Нови са към 80лв, а колкото и да е новите са си нови а за стругар ще дам 20-30 не си заслужава Ще кажа какво е станало
            Fiat Marea 2.4 JTD+
            Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
            Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
            Renault 19/1.7mi/ - crash

            Коментар


              #51
              zlatarov,разбира се ,че има логика да е от водачите.Като ти задържат водачите-диска грее.Като загрее диска...писал съм по-напред.pi4_s_bravo,никога не пиша нещо без да съм 100% сигурен.Ако ми се случи-уточнявам,че изказвам лично мнение.Работил съм по спирачни системи достатъчно,за да мога да защитя всяка дума....пък може и да ремонтираме на принципа "проба-грешка" и "ЕЖК",ама форума е да сме си полезни.Успех!

              Коментар


                #52
                pi4_s_bravo написа:
                NikMar написа:
                Точно това, на 6 Брави, 2 Браво и 2 Мареи в рода /държим на марката :D/ все с такива съм развивал.
                Искаш ли да се обзаложим,че отвора е за шестограм 7 , ти може и с чук и отверка да ги развиваш или с клещи, ама правилното е с шестограма. Всъщност той в повечето комплекти евтини го няма, моя съм го купувал 2007-ма за 10лв само един брой и общо взето в цялата кола само за водачите има приложение.
                Не ме карай да си разглабям колата за една снимка за нещо което съм правил многократно, първия път когато се опитах да сваля на моята шестограма не влизе и тогава видях го видях че е Т имах до Т45 но се оказа Т50 за което си купих този размер.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #53
                  NikMar написа:
                  pi4_s_bravo написа:
                  NikMar написа:
                  Точно това, на 6 Брави, 2 Браво и 2 Мареи в рода /държим на марката :D/ все с такива съм развивал.
                  Искаш ли да се обзаложим,че отвора е за шестограм 7 ,..
                  Не ме карай да си разглабям колата за една снимка за нещо което съм правил многократно,..
                  При мен също са шестограН* номер 7. Обсъждано е няколко пъти във форума. Голямо чудене пада като тръгнеш да разглобяваш, и осъзнаеш, че нито един шестостен от комплекта не става . То затова е обсъждано.* - шестограН се пише, колкото и да Ви е странно.
                  00' Bravo 105 JTD

                  Коментар


                    #54
                    Добре де за шестограНа няма проблем, но нека някой да снима проклетия водач за да стане ясно без спор, аз при първа възможност ще снимам и моите и може да се окаже че са 2 варианта.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #55
                      когато водачите са заяли плаващия апарат не може да "плава" и да следва вълните на диска.
                      FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                      FIAT Punto sx 75 '94

                      Коментар


                        #56
                        slav4o_vt написа:
                        когато водачите са заяли плаващия апарат не може да "плава" и да следва вълните на диска.
                        Ти ако имаш вълни и кривини по диска колкото и да плаваш ... най-много да се удавиш. Плаващия апарат има за цел друго- като е с едно бутало да може да притиска и от двете страни накладките ,не е да обира кривини ако на някой му минава през акъла това нещо Отделно точно тоя модел апарати на АТЕ са с гумени водачи, които е мнооого трудно да блокират така ,че да не успее да върне апарата след като си пуснал педала на спирачките. Варианта на по-старите апарати които са Lucas-Girling може да блокира при липса на грес, но там триенето е метал в метал , не метал в гума като при АТЕ каквито са на Браво/Брава/Мареа/Купе/Пунто и още една камара автомобили.
                        Фиат Крома 1.9 16v+
                        Фиат Браво 1.6 16v
                        Фиат Мареа 1.6 16v

                        Коментар


                          #57
                          Еми ако са някакви малки и плавни. Така като гледам принципа е следния - буталото тика вътрешната накладка към диска, подпира се отзад на плаващата част и през нея и през външната накладка към външния диск. Ако диска е извит леко то вътрешната част когато е надигната, външната пък е хлътнала. Така разстоянието между двете накладки остава постоянно. Именно това разстояние се регулира със налягането на сп. течност към буталото. Ако обаче е заяла плаващата част към съпорта, това разстояние ще варира от вълните, защото буталото остава "неподвижно подпряно" отзад, а диска го клати отпред. И педала пулсира. Апаратите ми са Bendix дисковете плътни 12мм и 257 мм диаметър. bravo 1.6 1997Иначе съгласен съм целта е по-скоро проста конструкция.
                          FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                          FIAT Punto sx 75 '94

                          Коментар


                            #58
                            Колеги,Да споделя какво се получи от мъките ми вчера Ефект - нама и след гресирането на водачите пак има това измислено почукване на педала и то няма зависимост(не е при всяко натискане на педала)Сега ще съберем парички и ще сменя дисковете и накладките с нови, та да видим как ще е след това Ако някой се сети нещо да проверя да пише И да болта за водачите е 7ми (Т45 влиза идеално и добре уплатнява, но не рискувах с него)! В мс бриколаж с/у 3 лефчета си го набавих 7ми номер Поздрави
                            Fiat Marea 2.4 JTD+
                            Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                            Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                            Renault 19/1.7mi/ - crash

                            Коментар


                              #59
                              Събота смених дискове и накладки марката е АТЕ няма значение де Така карайки няколко км установих проблема отново, а именно почукване на педала и едно леко потъване преди почукването Отново се зарових под капака и видях, че сълзи единият от двата маркуча(дяснотокато се гледа казанчето и на помпата по се пада дупката от към купето което е по близко) свързващи спирачното казанче с помпата веднага реших, че проблемите е от това маркуче!Демонтирах всичко, изсмуках с-та течност и свалих маркучето Смених го, но щуцерчето на помпата се извади и с учудване видях, че е измислено да се вади... сложих нов маркуч затегнах всичко и видимо сега няма теч. Ще го наблюдавам дали случайно няма да просълзи(притеснява ме по от към помпата)Трябваше ли след вс това да обезвъздуша или след като съм налял пак течност въздуха изчезнал ?
                              Fiat Marea 2.4 JTD+
                              Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                              Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                              Renault 19/1.7mi/ - crash

                              Коментар


                                #60
                                принципно пулсациите се появяват от криви дискове и барабани,но по-важното е ,че носите ги на стругар уж да ги оправи,а те стават по-зле.това се получава защото има много набедени стругари ,които нямат индикаторни часовници за да центроват диска или барабана за главата на струга.аз вече съм си намерил точния стругар,но просто пиша на хората които не знаят,за да внимават на кой стругар си носят детайлите

                                Коментар

                                Working...
                                X