Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пулсиране на педала на спирачките

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    И какво точно става с чугуна като прегрее? След първите няколко нагрявания до определена температура може да изметне нов диск ако има неосвободени вътрешни напрежения в материала,но след това ако е читав диска като суровина няма никакви проблеми колкото и да го прегряваш , стига разбира се да не го охладиш прекалено рязко - скок в локва или да спреш колата на място с много горещи дискове. От прегряване страдат евтините накладки ,защото се опичат и напукват ,след което не спират както трябва.До колегата с барабаните- ако при движение с 80-90 ,при леко обиране на луфта между барабана и накладките с вдигане на ръчната спирачка, нямаш ли тресене и вибрации при това положение проблема не е с барабаните. Не ги давай на стругар ,че е голяма вероятността да ги изкривят повече и тогава да имаш проблем и със задните спирачки.За изправянето на предните дискове ако имат достатъчно дебелина най-удачно е с ProCut.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #32
      Вибрации и тресене не се наблюдава при каквато и да е скорост.Ясно, първо ще сваля предните апарати и идеята да ги смажа и обслужа, че като сменях гума видях, че липсват маншоните на водачите
      Fiat Marea 2.4 JTD+
      Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
      Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
      Renault 19/1.7mi/ - crash

      Коментар


        #33
        Е аз не разбрах какъв е проблема при теб тогава- темата беше за тресене при спиране, ти се намеси че имаш такъв проблем а накрая излиза че всичко ти е наред?!
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #34
          Колега, явно не си я прочел внимателно Намесих се в темата защото имаме един и същи проблем с колегата пуснал темата Опитвам се да намеря къде е проблема. Да реално нямам проблем при спиране, а само при на тискане от време на време педала пулсира така е и заглавието на темата. Има и др тема където и там съм се борил да установя от къде е проблема.Така вчера свалих предните гуми, за да огледам и видях, че наистина на водачите нямам маншони. напръсках ги с ВД и след това не се наблюдава проблем. Днес също не усетих пулсиране -най вероятно проблема е във водачите в които са влизали боклуци. Сега искам да ги сваля и гресирам.Ще кача снимки. Питането ми е следното:Апарата се държи само нна двата болта, които минават през водачите (шестограми)нали така?Доста гледах и не разбрах как се вадят накладките, само тази металната скоба вижда да може да се махне, след това какво ...?Целта ми е да сваля целите апарати, да избия водачите и да им сложа грес за спирачки и да им сложа маншони
          Прикачени файлове
          Fiat Marea 2.4 JTD+
          Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
          Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
          Renault 19/1.7mi/ - crash

          Коментар


            #35
            Сваляш скобата, отвиваш водачите (със шестограм са) и вадиш накладките.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #36
              Дано не са спекли много довечера ще ида да си купя ремонтен комплект А водачите само си се избиват без значение на коя страна, че на пежото няма значение
              Fiat Marea 2.4 JTD+
              Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
              Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
              Renault 19/1.7mi/ - crash

              Коментар


                #37
                Какъв ремонтен комплект?Моите водачи ги отвих сравнително лесно с тресчотка. Ако ползваш обикновен шестограм, може да си предвидиш някаква тръбичка за удължение при нужда.След като ги отвиеш, просто ги издърпваш назад.
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #38
                  На водачите трябва да има гумен маншон, който да не позволява влизането на боклуци Амх е 11лв
                  Fiat Marea 2.4 JTD+
                  Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                  Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                  Renault 19/1.7mi/ - crash

                  Коментар


                    #39
                    Нещо не разбирам... Тая гумичка е 11 лв?!Аз бих помислил за някакви алтернативи...
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #40
                      Е те са общо 4 гумички + некви уплатнения Макната им на тез 10 лв ще ги дам, но дано да има ефект от цялата работа Ама като гледам апарата се държи на още един болт това по eper ama да видим утре ква че я надробим
                      Fiat Marea 2.4 JTD+
                      Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                      Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                      Renault 19/1.7mi/ - crash

                      Коментар


                        #41
                        Така става
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #42
                          M5kov написа:
                          Какъв ремонтен комплект?Моите водачи ги отвих сравнително лесно с тресчотка. Ако ползваш обикновен шестограм, може да си предвидиш някаква тръбичка за удължение при нужда.След като ги отвиеш, просто ги издърпваш назад.
                          Не се развиват с шестограм а с Т50, изваждаш 2-та водача, махаш телената скоба, прибираш буталцето с щанга и махаш спирачния апарат.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #43
                            Това ли имаш в предвид?При мен е шестограм, но не помня размера.Твоите да не са сменяни, понеже и на едно от Пунтотата, които разглабях са шестограмни.
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              #44
                              Точно това, на 6 Брави, 2 Браво и 2 Мареи в рода /държим на марката :D/ все с такива съм развивал.
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар


                                #45
                                Мерси колега, но и аз вчера ги пипнах с пръст и ми се стори, че е шестограм ама утре ще видя.Иначе Т-та ги имам всичките
                                Fiat Marea 2.4 JTD+
                                Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                                Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                                Renault 19/1.7mi/ - crash

                                Коментар

                                Working...
                                X