И какво точно става с чугуна като прегрее? След първите няколко нагрявания до определена температура може да изметне нов диск ако има неосвободени вътрешни напрежения в материала,но след това ако е читав диска като суровина няма никакви проблеми колкото и да го прегряваш , стига разбира се да не го охладиш прекалено рязко - скок в локва или да спреш колата на място с много горещи дискове. От прегряване страдат евтините накладки ,защото се опичат и напукват ,след което не спират както трябва.До колегата с барабаните- ако при движение с 80-90 ,при леко обиране на луфта между барабана и накладките с вдигане на ръчната спирачка, нямаш ли тресене и вибрации при това положение проблема не е с барабаните. Не ги давай на стругар ,че е голяма вероятността да ги изкривят повече и тогава да имаш проблем и със задните спирачки.За изправянето на предните дискове ако имат достатъчно дебелина най-удачно е с ProCut.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пулсиране на педала на спирачките
Collapse
X
-
Вибрации и тресене не се наблюдава при каквато и да е скорост.Ясно, първо ще сваля предните апарати и идеята да ги смажа и обслужа, че като сменях гума видях, че липсват маншоните на водачитеFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Колега, явно не си я прочел внимателно Намесих се в темата защото имаме един и същи проблем с колегата пуснал темата Опитвам се да намеря къде е проблема. Да реално нямам проблем при спиране, а само при на тискане от време на време педала пулсира така е и заглавието на темата. Има и др тема където и там съм се борил да установя от къде е проблема.Така вчера свалих предните гуми, за да огледам и видях, че наистина на водачите нямам маншони. напръсках ги с ВД и след това не се наблюдава проблем. Днес също не усетих пулсиране -най вероятно проблема е във водачите в които са влизали боклуци. Сега искам да ги сваля и гресирам.Ще кача снимки. Питането ми е следното:Апарата се държи само нна двата болта, които минават през водачите (шестограми)нали така?Доста гледах и не разбрах как се вадят накладките, само тази металната скоба вижда да може да се махне, след това какво ...?Целта ми е да сваля целите апарати, да избия водачите и да им сложа грес за спирачки и да им сложа маншониFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Какъв ремонтен комплект?Моите водачи ги отвих сравнително лесно с тресчотка. Ако ползваш обикновен шестограм, може да си предвидиш някаква тръбичка за удължение при нужда.След като ги отвиеш, просто ги издърпваш назад."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Е те са общо 4 гумички + некви уплатнения Макната им на тез 10 лв ще ги дам, но дано да има ефект от цялата работа Ама като гледам апарата се държи на още един болт това по eper ama да видим утре ква че я надробимFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
M5kov написа:Какъв ремонтен комплект?Моите водачи ги отвих сравнително лесно с тресчотка. Ако ползваш обикновен шестограм, може да си предвидиш някаква тръбичка за удължение при нужда.След като ги отвиеш, просто ги издърпваш назад.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Това ли имаш в предвид?При мен е шестограм, но не помня размера.Твоите да не са сменяни, понеже и на едно от Пунтотата, които разглабях са шестограмни."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар