Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

заден спирачен апарат-Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Отговарям, благодарение на скромен и отзивчив съфорумец: Тая тръбичка се слага на единия водач, на който си има място за нея, и служи за осигуряване на плавното му движение.
    браво 1,6/90 - 09 г.

    Коментар


      #17
      Колега може ли да опишеш процедурата по раздвижването,тъй като на моята мареа имам същия проблем,единия апрат не иска да държи-като забил е(само на ръчна,иначе на спирачка спира)

      Коментар


        #18
        Помпиш на педала, докато изпадне буталцето, после сменяш уплътненията с ремонтен комплект, зачистваш с финна шкурка ако има наранявания по самото буталце и обратно на апарата със завиване. Ако не мърда при натискане на педала ти самото буталце, търси си направо друг апарат. Всъщност последното е най-доброто решение по принцип, че е голяма играчка качественото профилактиране.
        Което и от двете неща да направиш, после ще се наложи обезвъдушване на спирачки
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #19
          Е, то другият апарат, ако не е чисто нов, пак трябва да се профилактира. На Браво 2 не е някакъв проблем, защото можеш да сложиш маншона на мястото му на буталото и като навиеш до по-тънката част, да го натиснеш в леглото му в цилиндъра с отверка. Смяната става за мах. 10 мин. а буталцето можеш да го избуташ и с лостчето на ръчната. На Мареа не знам как са задните спирачни апарати, но си спомням, че с една Хонда '96 г. не можахме да се оправим навремето, заради някаква зегерка, дето японците я бяха набили вътре в цилиндъра.

          Ако не ти държи само на ръчна, направо смени апарата с друг, втора ръка. Със сигурност нещо е повредено, такъв апарат е 10-15 лв.
          Последна редакция от slonikon; 15.05.2018, 11:12.
          браво 1,6/90 - 09 г.

          Коментар

          Working...
          X