Отговарям, благодарение на скромен и отзивчив съфорумец: Тая тръбичка се слага на единия водач, на който си има място за нея, и служи за осигуряване на плавното му движение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
заден спирачен апарат-Стило
Collapse
X
-
Помпиш на педала, докато изпадне буталцето, после сменяш уплътненията с ремонтен комплект, зачистваш с финна шкурка ако има наранявания по самото буталце и обратно на апарата със завиване. Ако не мърда при натискане на педала ти самото буталце, търси си направо друг апарат. Всъщност последното е най-доброто решение по принцип, че е голяма играчка качественото профилактиране.
Което и от двете неща да направиш, после ще се наложи обезвъдушване на спирачкиLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Е, то другият апарат, ако не е чисто нов, пак трябва да се профилактира. На Браво 2 не е някакъв проблем, защото можеш да сложиш маншона на мястото му на буталото и като навиеш до по-тънката част, да го натиснеш в леглото му в цилиндъра с отверка. Смяната става за мах. 10 мин. а буталцето можеш да го избуташ и с лостчето на ръчната. На Мареа не знам как са задните спирачни апарати, но си спомням, че с една Хонда '96 г. не можахме да се оправим навремето, заради някаква зегерка, дето японците я бяха набили вътре в цилиндъра.
Ако не ти държи само на ръчна, направо смени апарата с друг, втора ръка. Със сигурност нещо е повредено, такъв апарат е 10-15 лв.Последна редакция от slonikon; 15.05.2018, 11:12.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар